Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw aangeschaft: Virtual DJ Pro membership om de netsearch-functie via Grooveshark te kunnen gebruiken. Gebruik ik om verzoekjes te kunnen spelen voor nummers die ik niet bij me heb. Ondanks een grote (legale) collectie zal je altijd zien dat er toch iets onverwachts aangevraagd wordt.
    Dit klinkt wel interessant voor velen hier, is dat een soort online muziekcollectie die je legaal kunt aanroepen?

Comment

• daarbij denk ik, als je dit echt altijd gebruikt, dat je een flink abonnement nodig hebt;)

Comment

• Wifi op locatie regelen. :mrgreen:

Comment

• Wifi zou nog handiger zijn inderdaad. Maar ik ga er maar niet van uit dat dat overal kan.
          Het is inderdaad een online muziekcollectie die je legaal kan aanroepen. Vergelijkbaar met spotify. Verschil is dat deze abo geïntegreerd is in Virtual Dj, werkt ook alleen daar. Je kan nummers live streamen, maar ook van te voren in een cache laden op de harde schijf. Dat kan zelfs dagen van te voren.

Comment

• Ik heb een nieuw Dell-scherm overgenomen van een maat van me. Gratis :p

Ziet er wel vet uit: 13-inch laptop scherm met daarboven een 23-inch scherm. En links daarvan nog een 19 inch scherm op z'n kant.

Comment

• Net langs een uitverkoop in de stad gelopen.. heb nieuw:
              - Shure SM58 microfoon (bye bye oude DAP :-)
              - Behringer Mic 800
              - Behringer U-control UCA222

Comment

• Heerlijk!

Comment

• Waar in Dordrecht zassie?

Comment

• Niet in Dordrecht. Maar bij Rotterdam.. overigens weet ik niet of de gekochte items ook onder de sale vielen... maar heb ze toch meegenomen.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                      Niet in Dordrecht. Maar bij Rotterdam..
                      volgens mij zit die winkel ook in eindhoven! toch?

Comment

• Daar zullen we het maar niet over hebben. Ja, dus.

Comment

• Originally posted by Patrick Godschalk View Post

Heerlijk!
                          Zijn je koelkasten dan nu de deur uit?

Comment

• Net de behringer cx-2310 crossover binnen gekregen. Zo even aansluiten en luisteren of hij een beetje klinkt.
                            Nu alleen nog de zelfbouw subs maken en het geluidssetje is voor nu compleet:P

(2x zelfbouw subs cobo 15 met eminence kappa pro 15lfa-2, 1x p-1200 versterker, 1x p-2000 versterker, 1x behringer cx-2310, reloop rmx-30 bpm blackfire, numark axis 4, laptopje, mic. en bergen kabels, allemaal mooi weggewerkt in een case:D, ben pas 16:P)

Edit:
                            Stel foto's van de 8HE case met zooi erin, let niet op de kabelmeuk aan de achterkant^^
                            Voorkant:http://www.bax.dj-walter.nl/upload/IMAG0084.jpg
                            achterkant1: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/IMAG0085.jpg
                            achterkant 2: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/IMAG0087.jpg

En i know, er moet nog een powercon uit komen:P
                            Last edited by hardstyle; Saturday-28-05-2011, 14:15.

Comment

• Je zult er vast een goede reden voor hebben maar waarom heb je het connector paneel niet onderaan gemaakt, vindt ik een stuk handiger.
                              En hoezo vier speakons en niet 2x een 4 pollige.?

Comment

• Verder zou ik ook de connectie vanaf de achterkant vast zetten. Ziet er strakker uit.

Ook zou ik de bovenste ventilatie he plaat tussen de 2 amps doen

Comment

Working...
                                X