Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net nieuw, maar toch ook niet...

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

maar nu al weer soort van onderweg trug...
    Zaten geen kabels bij, en de unit, gaf op mijn thuis audio instalatie een ontiegelijke bromtoon...
    Last edited by JONKIE_NL; Saturday-28-05-2011, 17:03. Reason: Link deej 't nie

Comment

• Geen kabels, volgens mij is het enige wat daar bij hoort toch een stroom kabel?
      En waarom gaat hij dan terug, was het niet mogelijk om die kabel los na te sturen.

Die brom, tja dat ligt zeer waarschijnlijk aan jouw manier van aansluiten, geluid en lichtspul gaan vaak niet samen op een groepje.

Comment

• er hoort een stroom kabel bij, een afstandbediening, en een draadloze remote

verder zat hij op mijn witgoed groepie, dus appart van de huiskamer groep mede omdat dit apparaat opzich zelf al bijna 16amp vreet..
        En die brom was best wazig: zodra ik mijn dongle aansloot via usb op mijn laptop ontstont er een brom, terwijl de laptop alleen via lader en utp is verbonden en de audio op mijn hobby kamer bromde ook zij mijn vriendin.. dus dat is voor mij een raadsel...

Comment

• Niet onderaan, omdat ik dat gewoon makkelijker vind. Alleen even voor de tijd aanzetten en de gains open, meer hoef ik er niet aan te zitten.
          Plus dat ik ze liever op de bodem heb liggen, omdat ze zo loodzwaar zijn en het zo wat stabieler is.
          4 speakons omdat ik dat makkelijker vindt wat betreft het switchen tussen 2x top en 2x top+2x sub.

De chassisdelen zo vastzetten was eigenlijke en foutje gemaakt tijdens het solderen, anders kon ik er weer een paar los halen, terwijl de krimpkous er al omheen zat.
          Maakt niet zo heel veel uit.

En dat ventilatiepaneel tussen beide versterkers is echt niet nodig, ze blijven zo koel als het maar kan. Gewoon zorgen dat je beide deksels van de case los hebt, that's it.

Comment

• Vandaag bij de opendag gekocht.
            -Mixvibes U-Mix Control 2
            -Bax laptopstand
            De winkel was bom vol. Maar wel gezellig.

Comment

• Goed om te horen, ik heb online een midi keyboard, kabeltester en een motortje voor mijn spiegelbol besteld. Deze heeft het na 10 jaar begeven, haha.(iets waar intertoys dan Stiekem goed in was)

Comment

• Nieuw: M-Audio Oxygen 49

Comment

• Ik heb zojuist een Hq Power DMX led-RGB stroboscoop gekocht voor 35 euro via marktplaats.
                  Woensdag ophalen in ergens Dordrecht, lekker dichtbij. :)
                  Last edited by Rio; Sunday-29-05-2011, 20:40.

Comment

• Gister een UCA 202 gekocht en diverse flightcase onderdelen

Comment

• Nog een Road Ready RRM2U kistje. Het werd nogal een zooitje om alles kist-loos te hebben :mrgreen:

Comment

• Een Speaker flightcase :)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Nog een Road Ready RRM2U kistje. Het werd nogal een zooitje om alles kist-loos te hebben :mrgreen:
                          hoeveel van die goose neck lights heb jij man> dis al de 3de of zo die ik zie

maar ziet er wel netjes, uit, maar waarom koos je ervoor om je controle unit boven je mixer te plaatsen?
                          vind ik zelf nooit zo handig...
                          Last edited by JONKIE_NL; Wednesday-01-06-2011, 23:01.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                            Nog een Road Ready RRM2U kistje. ..[/img]
                            Ging jij niet alleen nog maar special effects doen? Vanwaar dan toch dit dj setje?

Comment

• Na nog geen half jaar de Yamaha 01v gehad te hebben, heb ik de volgende digitale tafel ook al weer op zijn kop getikt. De Yamaha 02r. Hier zit ook de uitbreidingskaart in zodat ik met deze tafel 32 kanalen kan schuiven. Digitaal schuiven is toch een eis bij al me tafels die ik ooit ga kopen :)

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                                Ging jij niet alleen nog maar special effects doen? Vanwaar dan toch dit dj setje?
                                Ik denk puur voor presentaties waar de special fx ook in verwerkt worden;)

Comment

Working...
                                X