Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Vandaag binnen gekregen:
- 10x Admiral Kabelbinder zwart
- 2x Penn Elcom zwenkwiel geremd
- (1/3)x Dap Audio Hard Foam
- 1x Penn Elcom Soft foam
- 1x American DJ Flightcase M
hoeveel van die goose neck lights heb jij man> dis al de 3de of zo die ik zie
Twee. ;) Eentje is in de plastic case terecht geraakt, de tweede is hier beland.
maar ziet er wel netjes, uit, maar waarom koos je ervoor om je controle unit boven je mixer te plaatsen?
vind ik zelf nooit zo handig...
Ik vind het zelf wel makkelijker werken. :) En de CDN-22 heeft lekkere grote knoppen om op te rammelen.
Ging jij niet alleen nog maar special effects doen? Vanwaar dan toch dit dj setje?
Vind het stiekem erg zonde om dit setje de deur uit te doen, kan ik niet over m'n hart verkrijgen. ;) Plus, het kan altijd nog eens van pas komen. Is een lekker compact en simpel systeem dat je zo aan een laptop kunt hangen. En kan eventueel nog eens verhuurd worden aan een collega.
Ik denk puur voor presentaties waar de special fx ook in verwerkt worden
Zou de bovenkant een zwarte stickerlaag geven voorzien van een beschermlaag (vraag uw buitenreclame expert voor details) of gewoon zwarte plastic platen erop schroeven. Dan ben je die witte bovenkant gewoon kwijt en hoef je e.e.a. alleen rondom af te rokken.
Comment