Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vanmiddag aangekomen.
    2 rcf 312a en wat kabeltjes

Comment

• Die stroboscoop hier in dordrecht is niet doorgegaan.

In plaats daarvan heb ik nu een indentieke gekocht in Den Dungen, een Adj i.p.v. een Hq power, maar dat maakt natuurlijk niets uit.

Ik ben nu dus de eigennaar van een American dj Color Shot LED Strobe.

Comment

• Vandaag binnen gekregen:
        - 10x Admiral Kabelbinder zwart
        - 2x Penn Elcom zwenkwiel geremd
        - (1/3)x Dap Audio Hard Foam
        - 1x Penn Elcom Soft foam
        - 1x American DJ Flightcase M

Comment

• Lexicon Alpha USB Geluidskaart

Comment

• 2 * ADJ Comscan LED

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
              hoeveel van die goose neck lights heb jij man> dis al de 3de of zo die ik zie
              Twee. ;) Eentje is in de plastic case terecht geraakt, de tweede is hier beland.
              maar ziet er wel netjes, uit, maar waarom koos je ervoor om je controle unit boven je mixer te plaatsen?
              vind ik zelf nooit zo handig...
              Ik vind het zelf wel makkelijker werken. :) En de CDN-22 heeft lekkere grote knoppen om op te rammelen.

Ging jij niet alleen nog maar special effects doen? Vanwaar dan toch dit dj setje?
              Vind het stiekem erg zonde om dit setje de deur uit te doen, kan ik niet over m'n hart verkrijgen. ;) Plus, het kan altijd nog eens van pas komen. Is een lekker compact en simpel systeem dat je zo aan een laptop kunt hangen. En kan eventueel nog eens verhuurd worden aan een collega.
              Ik denk puur voor presentaties waar de special fx ook in verwerkt worden
              Niet direct, maar is eventueel wel mogelijk.

Comment

• Inklapbare tafel. :) Lekker stevig mits er wat gewicht op staat en weegt bijna niets! Afgewerkt met aluminium profiel aan de randen en een wit blad.

Comment

• Originally posted by Rick View Post

Inklapbare tafel. :) Lekker stevig mits er wat gewicht op staat en weegt bijna niets! Afgewerkt met aluminium profiel aan de randen en een wit blad.
                  Ideaal! Openklappen en klaar. Ik vind het er echter niet heel strak uit zien, maar dat is mijn mening.

Comment

• Doekje er rond doet wonderen. ;)

Comment

• Sinds deze week 2 nieuwe Dynaudio BM6A mkII studio monitoren in mijn studio staan! Rib uit mijn lijf, maar ow zo''n strak geluid!

Comment

• Heb je wat foto's van je studio? Lijkt me wel is leuk om te zien!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Doekje er rond doet wonderen. ;)
                          Zou de bovenkant een zwarte stickerlaag geven voorzien van een beschermlaag (vraag uw buitenreclame expert voor details) of gewoon zwarte plastic platen erop schroeven. Dan ben je die witte bovenkant gewoon kwijt en hoef je e.e.a. alleen rondom af te rokken.

Comment

• Als ik ergens sta, sta ik toch uit het zicht.. ;) het gaat mij meer om de kabels.

Comment

• @rick, het ziet er zo open uit ;) je kijkt meteen naar binnen.

Comment

• Ik sta op zulke evenementen toch uit het zicht. ;)

Comment

Working...
                                X