Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
nice, enige jammere is dat het zwart van de print anders is dan het zwart van het doek.. maar daar zal je in het donker weinig van zien.
Klopt inderdaad. Afbeelding was eigenlijk niet 'hoog genoeg' voor de 50 cm hoogte. Dus ik had aangegeven dat de algemene achtergrond zwart mocht, zodat er geen delen van de afbeelding door de ophang-ringen zouden steken, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
In het donker zal het inderdaad niet zo opvallen.
Mooie website ook!
Heb je al veel werk hierin?
Ik heb nu alles een beetje op orde eindelijk, dus nu is het een kwestie van her en der een beetje reclame maken. :)
Waar wil je deze spandoeken voor gebruiken?
Waar ze opgehangen mogen worden, gaan ze opgehangen worden. Kan in truss, kan tegen een tentzeil, kan aan een podiumrand... omdat de spandoeken niet hoog zijn kun je ze vrij makkelijk wegwerken.
Spandoeken zijn inderdaad van 123sticker, visitekaartjes heb ik via Vistaprint geregeld.
Wel wat nieuws... maar geen apparatuur, wel minstens net zo belangrijk: Nieuwe bedrijfskleding, voor net en herkenbaar voorkomen van mij en waar nodig de oproepkrachten. De oude waren een beetje vaal en versleten aan het worden.
Vandaag weer wat nieuws... omdat ik gisteren bij het inladen de ghettoblaster die ik voor kleine kinderfeestjes gebruikte liet stuiteren had ik vandaag snel wat nieuws nodig en dus op weg naar de klus even bij een winkel langsgereden en een "CLXmusic Bullit 8 Portable Soundsystem" aangeschaft. Deed het best aardig.. maar straks toch even uitvogelen hoe e.e.a. werkt.
Kan het vorige bericht niet meer editten, Maar heb ze inmiddels getest en klinken echt heel strak.
Volgende waarvoor ik ga sparen is een goede versterker voor deze beesten, en daarna 2 goede RCF actieve toppen.
na toch iets te lange tijd moeten wachten naar mn zin vandaag mn nieuwe flightcase op gehaald bij bax voor mn showmaster 24. en ik moet zeggen, het was het wachten (en het geld) meer dan waard ;)
hmm sneeuwmachines... kzit elke winter er weer tegen aan te hikken om er eentje zelf te kopen.. toch elk jaar de overweging om het niet te doen omdat ik hem mss 3 x per jaar zal gebruiken en hij de rest stil staat.. dan huur ik hem liever...
Comment