Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, die freeport dingetjes zijn niks. Ik heb ook 2 van deze setjes liggen, voor muscialtjes enz. zijn het leuke dingen.

Comment

• heb je ook de belt pack?
      ik ben namelijk ant twijfelen om er een daspeld en headset bij te pakken voor aerobic en presentaties, waar vrijheid van handen en lichaam erg belangrijk is

Comment

• Stel je deze vraag aan mij?

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
          heb je ook de belt pack?
          ik ben namelijk ant twijfelen om er een daspeld en headset bij te pakken voor aerobic en presentaties, waar vrijheid van handen en lichaam erg belangrijk is
          Wij hebben 2 beltpacks met de wh20 headset. Voor het geld werken ze zeer goed. We hebben er ook meteen een mini xlr 4 polige naar een gewone xlr bij gemaakt. Nu kunnen we ook eventueel iets draadloos zenden.

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
            Stel je deze vraag aan mij?
            ja, wist niet of ik het moest quoten voor de duidelijk achteraf misschien ff moeten doen

Comment

• Van de week een wind-up statief en microfoon op wezen halen in zwolle!

Comment

• Vanavond kijken voor nieuwe topkasten, en natuurlijk meenemen als ze goed klinken ;)

Comment

• :D:D:D wind up statief voor een microfoon? Beetje overdreven niet?

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                    :D:D:D wind up statief voor een microfoon? Beetje overdreven niet?
                    Zassie, ik heb een wind up statief (groot model, 150kg) gekocht en ook nog een microfoon op dat zelfde adres.

Dus niet voor als setje maar dat kon je er zelf volgens mij ook wel uit opmaken.

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
                      ja, wist niet of ik het moest quoten voor de duidelijk achteraf misschien ff moeten doen

Ik heb geen Headsets van Freeport (heb ik helemaal niks van) of die Shure's. Alleen handheld's.

Comment

• Ik moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
                        Ik ben vandaag naar de dealer geweest die mijn meubel maakt om wat aanpassingen te doen en ik kwam buiten met een nieuw lichteffect, de quad phase van ADJ.

>>> http://www.youtube.com/watch?v=223M8dBomzI

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                          Ik moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
                          Ik ben vandaag naar de dealer geweest die mijn meubel maakt om wat aanpassingen te doen en ik kwam buiten met een nieuw lichteffect, de quad phase van ADJ.

>>> http://www.youtube.com/watch?v=223M8dBomzI
                          Haha die is gaaf!
                          Voor een rustig nummer kan jenhem heel langzaam en mooi laten draaien,
                          En voor hardstyle ofz heel snel en knipperen enz, gaaf hoor!

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
                            Vanavond kijken voor nieuwe topkasten, en natuurlijk meenemen als ze goed klinken ;)
                            Uiteindelijk meegenomen. Moet alleen nieuwe luidspreker kasten laten maken maar dan kunnen we weer vooruit!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                              Ik moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
                              Ik ken het verhaal, zo komen wij vanmiddag waarschijnlijk terug met een nieuwe hazer ipv een fazer... (open dag bij concurent), we willen een 2e fazer erbij...

Comment

• Daarom gaan wij ook niet te vaak naar bax. Dan ga ik weer allerlei dingen zien en voor ik het weet mag ik weer een paar 1.000 afrekenen.

Maar dan wat is er nieuw binnen gekomen.
                                1x touchscreen lg ( van een collega die een nieuwe grotere heeft gekocht maar werkt nog prima.
                                1x cuelux cuecable
                                1x midicon controller voor cuelux
                                1x palladium 2000 om nog even een tijdelijk 2de amp rack compleet te maken.
                                2x een multi kabel van procab ( xlr en 230 )
                                vracht penn alcom zwenk / rem wieltjes
                                Nog wat ander klein grut

Comment

Working...
                                X