Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb mezelf op wat nieuw speelgoed getrakteerd om muziek te spelen, apparatuur in te stellen... Een nieuwe Macbook Pro 15" :D
    Een serieuze vooruitgang vergeleken met dat witte plastic ding :D

Comment

• Originally posted by Mol View Post
      Ik moet stoppen met het aankopen van licht, want ik heb meer dan ik kan gebruiken.
      Ik ben vandaag naar de dealer geweest die mijn meubel maakt om wat aanpassingen te doen en ik kwam buiten met een nieuw lichteffect, de quad phase van ADJ.

>>> http://www.youtube.com/watch?v=223M8dBomzI
      Vandaag naar de locale dealer geweest en er een 2de bijgekocht, ééntje is ook maar niets :-D, ze zijn wel prijzig bij mijn daeler, 269 euro terwijl bax ze aan 199 euro verkoopt.
      Ik zal ze aan weerkanten van de truss hangen, het effect zal mooier zijn met 2 van deze lichtkasten dan dat er maar 1 hangt.

Comment

• Ik heb het een en ander aangeschaft:
        2x JB SYSTEMS LED DJ-BAR COMPLETE SET
        1x Flightcase voor de JB SYSTEMS LED DJ-BAR COMPLETE SET
        2x Statief
        1x 19" Flightcase Rack
        1x Daslight DVC2 GOLD ZM DMX software pakket
        12x wielen voor flightcases en sub.
        En een aantal connectoren, kabeltjes etc.

Mag ik morgen ophalen, Daslight vrijdag of volgende week.

Comment

• Dat je niet je niet gewacht heb op Daslight 3.

Comment

• Als je het over de software hebt.. Software werkt ook op deze kastjes hoor.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
              Als je het over de software hebt.. Software werkt ook op deze kastjes hoor.
              Bedoel je nou dat Daslight 3 werkt op de DVC 2 interfaces???

Comment

Ik heb het een en ander aangeschaft:

Mag ik morgen ophalen, Daslight vrijdag of volgende week.
                dan heb je het niet bij bax gehaald denk ik...

Comment

• Gewoon omdat ik een fatsoenlijk speakersetje wilde bij m'n laptop... :)

U ziet:
                  - M-audio BX5A studio-monitoren
                  - Auralex Mopads
                  - Lexicon Alpha USB audio-interface
                  - laptop
                  - Lexicon drivers
                  - Cubase LE5 (nee, geen paniek, ik ga niet producen :p)

Wat u niet ziet :mrgreen:
                  - cheap-ass laptop-koeler met blauwe verlichting
                  - powered USB-hubje
                  - een hoop spaghetti aan kabeltjes, mooi uit het zicht weggemoffeld. :)

Comment

• Wat maakt een goede audio-interface overigens een enorm verschil zeg... Positief gezien! Geluid van de BX5A's klinkt gelijk een stuk voller en er komt meer bass uit. :)

Comment

• Zo gaat het bij ons ook altijd ;)

Comment

• net een pakketje ontvangen met:

Alpine Music Safe Pro - Gehoorbescherming, die zitten toch een stuk beter dan die gele dopjes en zien er ook een stuk minder lelijk uit.
                        verder nog voor onze dj een prodjuser xlr8 1he rackpaneel, helaas zat de roadready rrm3u slant case er niet bij, die komt pas over 2 weken als het goed is.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          - Lexicon Alpha USB audio-interface
                          Wat vind je hiervan? Ik heb hem zelf ook, maar ik moet constant weer de CD opnieuw installeren voor geluid...

Comment

• Toestraks maar even een Quiklok WS-540 besteld. Vorig weekend is het keyboard statief ineens ingezakt, vandaar :)

Comment

Wat vind je hiervan? Ik heb hem zelf ook, maar ik moet constant weer de CD opnieuw installeren voor geluid...
                              Heb hem nu een paar uurtjes, bevalt me tot nu toe perfect, maargoed, heeft ook nog maar een paar uurtjes gedraaid. Klank is perfect voor mijn doeleinden en stukken beter dan de interne geluidskaart. Geluid klinkt voller en er is meer headroom aanwezig voor dynamiek.

Kan er nu qua betrouwbaarheid en functie niet veel over zeggen. ;) Maar bij mij staat hij ook al standaard ingesteld als hoofd-geluidskaart. Tenminste, vanmiddag. Of hij dat morgen ook nog doet ga ik dan zien.

Comment

• Gisteren avond 2 tweedehands CDJ-800 mk2 opgehaald, inclusief flightcase. Helemaal happy er mee. Helaas is nu mn rekening wel weer erg leeg. Een leuke tweedehands DJM wordt dus de volgende maand, of misschien zelfs wel de maand daarna.

Comment

Working...
                                X