Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by SLGV View Post
    Alpine Music Safe Pro - Gehoorbescherming, die zitten toch een stuk beter dan die gele dopjes en zien er ook een stuk minder lelijk uit.
    Gehe, heb ik zelf ook net een week!

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
      Wat vind je hiervan? Ik heb hem zelf ook, maar ik moet constant weer de CD opnieuw installeren voor geluid...
      Vanochtend laptop aangezet en daarna de interface ingeplugd. Wordt automatisch omgezet naar de hoofd-geluidskaart, probleemloos. :)

Heb de Cubase LE-versie overigens nog niet geïnstalleerd, binnenkort eens een beetje mee rommelen. Wil sowieso meer gaan leren op studiogebied.

Comment

• Over een week ga ik het American DJ dura truss systeem ophalen :)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
          Vanochtend laptop aangezet en daarna de interface ingeplugd. Wordt automatisch omgezet naar de hoofd-geluidskaart, probleemloos. :)

Heb de Cubase LE-versie overigens nog niet geïnstalleerd, binnenkort eens een beetje mee rommelen. Wil sowieso meer gaan leren op studiogebied.
          Ah oke, ik moet namelijk steeds weer bij het opnieuw aanzetten van de PC hem installeren..

Comment

• 20* Duracell Procell alkaline 9V batterij gekocht :) de per 10 verpakking was 50 ct geodkoper (was actie) dan de 20st verpakking. Dus eigenlijk 2 * 10 haha.

Comment

• De beloofte foto's:

Daslight met daar achter een Mini-SD, wanneer ik problemen heb met de PC, dat ik via standalone kan werken. Altijd fijn een back-up.

Comment

• Whoow, wat een ding. Zeer mooie vooruitgang!
                Nu nog een foto van de complete nieuwe show.
                Dus met nieuwe leds, en subs!

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de case voor de 2 dj led bar's. Zeer mooi maar wel lang. Hoe wil je die ooit meenemen? aanhangwagen misschien. Of lijkt hij maar zo lang. ??

Comment

• In denk dat het lang lijkt. Zullen niet langer zijn dan een ''normale'' fourbar. Zijn wel erg leuke dingen!

Comment

• @BDB,

Bram heeft een aanhangwagen van volgens mij 3 meter lang in zijn bezit..

Comment

• Ik heb inderdaad een grote aanhanger in mijn bezig. 3M lang en 1.80M hoog. Hij is inderdaad iets langer dan een normale fourbar. Wel handig voor kabels etc.

Comment

• @BCDrivein ziet er erg goed uit! Strak gedaan!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                          Toestraks maar even een Quiklok WS-540 besteld. Vorig weekend is het keyboard statief ineens ingezakt, vandaar :)
                          verbaast mij dat dat nog niet eerder gebeurd is.... kwaliteit van meeste keyboardstatieven is niet om over naar huis te schrijven en begeeft het vaak al bij minimale overbelasting.

Comment

• Ik had zelf gehoopt dat het keyboardstatief wel wat meer kwaliteit had. Maar echter was dat niet zo..

En die Quiklok tafeltjes, zijn niet stuk te krijgen, en makkelijk weg te stoppen in de aanhanger.

Comment

• Nah, na mijn bestelling te hebben gehad op het pallet uitpakken maar!

2x HK audio Pro 12 inch toppen
                              1x American Audio VX2500
                              waarvan mij het verbaasde dat het tape wat de doos dicht houdt al open was. Ik verder kijken, krijg ik een versterker die onder het stof zit. En waarvan het zegeltje ook al is gebroken (dus de kap is van de versterker af geweest) Overigens zat hij niet in plastic, dat was er aan de zijkant beetje tussen gestoken. Kabel zat vast met een slordig tyrapje. Aangesloten, en hij deed het wel. Maar heb toch een veel liever een nieuwe, wil er geen waar in gerommeld is. Mag ook wel voor 400 euro.

Afijn, nieuwe is bij bax bestelt. Nu de klussen die geplant staan op woensdag, donderdag en vrijdag avond met deze versterker draaien. Al ben ik hoogst waarschijnlijk van plan om er 1 te huren. Stel je voor dat er toch wat mis is en hij op de helft van de avond uitvalt....

Comment

• Inderdaad slecht van bax-shop, hee die grijze kabelkratten die je op de foto ziet welke zijn dat?

Comment

Working...
                                X