Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebruiken ze in de beveiliging geen 6 cell Maglite's meer?:mrgreen:

Comment

• Ik werk intern voor een bedrijf en koop dus mijn eigen spullen, beveiligingsfirma's gebruiken inderdaad de maglite, maar als je dat uren moet meedragen, zwaar en lomp dus neen bedankt.

Maar we zijn offtopic bezig en straks krijgen we straf van rick.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
        Ik werk in de beveiliging en ik heb veel zaklampen gehad voor ik de juiste had, en ik heb dezelfde in gebruik en ik wil geen ander meer.
        Wij wilde eigenlijk graag de m14 van ledlenser maar door problemen en gezijk met leveren is het toch de p14 geworden. De m14 is de zowat op alle punten verbeterde p14. Kleiner energie zuiniger en meer licht. Maar wel gewoon weer met 4 penlite's.

We hadden eerst ook een vracht maglite's maar zoals je al aangaf is het probleem dat ze vrij groot en lomp zijn. Ook vind ik de techniek achterhaald. De p14 is kwalitatief naar mijn idee zeker zo degelijk gebouwt. Geeft meer licht en is een keer of 3 compacter. Wat ik leuk vind om te zien: Steeds meer verkeersregelaars en overige niet direct overheid dingen al aan het overstappen zijn naar bijvoorbeeld een ledlenser. Jammer voor maglite. Maken enorm degelijke producten maar laten telang op zich wachten om met een degelijke compacte felle maglite te komen. Anders hadden we hem zeker geprobeerd.

Maar om op het topic NIEUW terug te komen. Zag net me licht gevende toetsenbord in de hoek liggen :-D Geen geklooi meer in het donker met lampjes. Alleen licht daar waar ik het nodig heb.

Comment

• Dat mis ik aan mijn laptop, nu zit ik op het werk aan de recptie met een lamp boven mij en nu ziet iedereen mij zitten vanop de straat, ik werk liever in het zwart :-)

Comment

• Bestelling van vandaag:
            * 2 ledparretjes erbij (heb er nu 6, altijd makkelijk)
            * 100 meter xlr kabel met aantal neutrik connctoren.

@djjordy, de stugheid van de kabel valt wel mee. natuurlijk is het in het begin nog niet zo soepel maar anders komt dit vanzelf wel.

Comment

• netjes, zelf fabricaat is altijd beter
              maar waarvoor ga je de kabel gebruiken?
              Signaal, dmx?

Comment

• @ DjDave

Hoe lang deed je er over om ze te solderen? Ben het zelf ook van plan!

Comment

• Als ik ze soldeer doe ik er nog geen 5 minuten over om een kabeltje te maken. Het is niets meer dan even afknippen opmaat. Dopje erover aders strippen en solderen maar. Wel even goed opletten dat de juiste kabel op de juiste pen gaat.

Een kabel chekker is dan heel tof om erbij te hebben.

Wij kopen ze altijd kant en klaar van procab. Scheelt niet zo heel veel. Sterker nog als je een leuke aanbieding hebt zijn ze vaak net zo goedkoop of goedkoper.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                    Als ik ze soldeer doe ik er nog geen 5 minuten over om een kabeltje te maken. Het is niets meer dan even afknippen opmaat. Dopje erover aders strippen en solderen maar. Wel even goed opletten dat de juiste kabel op de juiste pen gaat.

Een kabel chekker is dan heel tof om erbij te hebben.

Wij kopen ze altijd kant en klaar van procab. Scheelt niet zo heel veel. Sterker nog als je een leuke aanbieding hebt zijn ze vaak net zo goedkoop of goedkoper.
                    Kabel checker heb ik wel, maar zitten die dopjes er bij? Ik weet wat je bedoelt met dopjes, maar bij mij zitten die er nooit bij!

Comment

• Met dopjes bedoel ik het kapje van de xlr connector. Het zal niet voor het eerst gebeuren dat iemand een connector soldeert en dan vergeten is om er het kapje eerst over te doen. Resultaat jawel weer los solderen ding erover schuiven en weer vast solderen.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                        Bestelling van vandaag:
                        * 2 ledparretjes erbij (heb er nu 6, altijd makkelijk)
                        * 100 meter xlr kabel met aantal neutrik connctoren.

@djjordy, de stugheid van de kabel valt wel mee. natuurlijk is het in het begin nog niet zo soepel maar anders komt dit vanzelf wel.

Welke kabel van 100m heb je daar staan?

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                          Net even 100 meter procab mc 405 kabel besteld en aantal neutrik connectoren, even kijken het het me lukt om xlr kabels te solderen.

Tadaaaa.

Comment

• Kan weg, was een vergissing....
                            Last edited by Guest; Thursday-08-12-2011, 20:57.

Comment

• Moet dat dan? Zoiets kan je ook opzoeken. We hebben niet voor niets een zoek functie in de shop ;)

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                                Er staat geen link in je post...
                                Van iemand met 2 posts had ik dat wel verwacht. Iemand met 1500 posts moet toch wel zelf even in de zoek functie kunnen typen. Maargoed

nogmaals tadaa
                                Last edited by ronennieshow; Thursday-08-12-2011, 21:03.

Comment

Working...
                                X