Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag de 2 nieuwe phantom 25 wash teruggebracht en daar in de plaats van 2 giant xl besteld. Ook had onze dealer de pas in januari leverbare pixelbar 12 van showtec (3x) al binnen :s

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
      Ik heb net de Showtec Atmos F-350 opgehaald. Wat een enorm groot bakbeest. Geen idee gehad, dat die zo groot was.. Rond 24 december kan ik hem pas testen, dan heb ik de vloeistof binnen:) Ben benieuwd!
      En deze gaat terug. Blijkt geen bedrade afstandsbediening bij te zitten, of leverbaar te zijn. (beetje vreemd maar oké), dus waarschijnlijk komt er een Antari Z-300 MK2.

Comment

• Week geleden onder andere binnen gekregen:
        - ProCab REF400 Schuko/XLR kabel. Scheelt met opbouw en afbreken toch wat tijd bij elke kabel.
        - ScrimKing Tablecover zwart. Mooi doek, pas op verschillende tafels. Scheelt me weer in het thuislaten van een meubel.

Comment

En deze gaat terug. Blijkt geen bedrade afstandsbediening bij te zitten, of leverbaar te zijn. (beetje vreemd maar oké), dus waarschijnlijk komt er een Antari Z-300 MK2.
          dit keer wel naar de maten gekeken?

Comment

Ik kocht laatst ook een bedraadde afstandbediening, maar zat verkeerde aansluiting op! Precies die gene die op de F350 zit! Hebben??
            Last edited by JanPetersen; Sunday-18-12-2011, 12:33.

Comment

• @Jan,

Bedankt voor het aanbod, maar heel de rookmachine gaat weg. De Antari is net wat netter qua design en wat kleiner (blijkt achteraf).

Comment

• Antari Z-300 MK2 is besteld. Ik hoop 'm morgen binnen te hebben!

Comment

• Van de kerstman een mini-maglite en een Leatherman Sidekick Toolkit gekregen!

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                    Van de kerstman een mini-maglite en een Leatherman Sidekick Toolkit gekregen!
                    Dus daar heeft hij mijn cadeautjes gelaten.

Ik dacht al waar blijven me cadeautjes.

Comment

• Net opgehaald: 2 topkastjes :) Morgen gaat de speaker er in, en word de kast ingeregeld met de nieuwe Behringer DCX 2496.

Comment

• Ziet er degelijk uit, welk merk type kastjes zijn het of is het zelfbouw?

Comment

• Zelfbouw. Heb de opdracht gegeven om ze zo klein mogelijk te houden, dat ze geen flink gewicht hebben, en dat ze als monitor inzetbaar moeten zijn. Heb vandaag de set ingeregeld samen met mijn subs, Klinkt echt geweldig! Heb ook meteen foto's gemaakt van de set. Bij de sub's gaat het stof er af, en word vervangen door Warnex. Ziet er toch een stuk beter uit.

Edit: het systeem word 3-weg aangestuurd, waardoor er nu nog 2 kabels naar elk setje lopen, dit word ook deze vakantie ( hopelijk ) nog opgelost, d.m.v. 8 polige kabels. Tevens zie je nog een Master audio versterker in het rack, deze word ook binnenkort vervangen voor een XLS 5000 van Crown.

Comment

• Net een Indigo 4500 SET (2x Indigo + DEGELIJKERE CASE dan die wat je los krijgt) opgehaald. Mooi verpakt van Showtec! Alles direct geleverd in case... Ook los van het forum nog mn vuurwerk gehaald...

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                              Ook los van het forum nog mn vuurwerk gehaald...
                              Dat heb ik ook gedaan, licht en geluid is het wel.
                              Licht - sier
                              geluid - knal

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
                                Licht - sier
                                geluid - knal
                                Bedankt dat je het nog ff uitlegt ;)

Comment

Working...
                                X