Vandaag de 2 nieuwe phantom 25 wash teruggebracht en daar in de plaats van 2 giant xl besteld. Ook had onze dealer de pas in januari leverbare pixelbar 12 van showtec (3x) al binnen :s
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by Dj-scratch View PostIk heb net de Showtec Atmos F-350 opgehaald. Wat een enorm groot bakbeest. Geen idee gehad, dat die zo groot was.. Rond 24 december kan ik hem pas testen, dan heb ik de vloeistof binnen:) Ben benieuwd!
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostEn deze gaat terug. Blijkt geen bedrade afstandsbediening bij te zitten, of leverbaar te zijn. (beetje vreemd maar oké), dus waarschijnlijk komt er een Antari Z-300 MK2.Last edited by JanPetersen; Sunday-18-12-2011, 12:33.
Comment
-
Net opgehaald: 2 topkastjes :) Morgen gaat de speaker er in, en word de kast ingeregeld met de nieuwe Behringer DCX 2496.
Comment
-
Zelfbouw. Heb de opdracht gegeven om ze zo klein mogelijk te houden, dat ze geen flink gewicht hebben, en dat ze als monitor inzetbaar moeten zijn. Heb vandaag de set ingeregeld samen met mijn subs, Klinkt echt geweldig! Heb ook meteen foto's gemaakt van de set. Bij de sub's gaat het stof er af, en word vervangen door Warnex. Ziet er toch een stuk beter uit.
Edit: het systeem word 3-weg aangestuurd, waardoor er nu nog 2 kabels naar elk setje lopen, dit word ook deze vakantie ( hopelijk ) nog opgelost, d.m.v. 8 polige kabels. Tevens zie je nog een Master audio versterker in het rack, deze word ook binnenkort vervangen voor een XLS 5000 van Crown.
Comment
Comment