Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-scratch View Post
    Is het niet een beetje een te overdreven foto? Heel mijn scherm krijgt errors..
    Haha, mijne ook, net aangepast

Comment

• Ik vind het er wel mooi uitzien. Het lettertype vind ik wat minder, die is best wel lastig te lezen.

Comment

• FL-1800 Golden Strobe dmx, morgen is die er...

Comment

• @ lars, dit noem ik geen logo maar tekst. Een logo is voor mij pas een logo als het een uniek plaatje bevat, enkel tekst is voor mij geen logo.

Wel mooi gedaan maar moeilijk leesbaar.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
            @ lars, dit noem ik geen logo maar tekst. Een logo is voor mij pas een logo als het een uniek plaatje bevat, enkel tekst is voor mij geen logo.

Wel mooi gedaan maar moeilijk leesbaar.
            Tja, eigenlijk is het dan gewoon tekst (:
            Ik zal inderdaad nog regelen dat het lettertype verandert gaat worden...

Comment

• idd geen logo maar je naam in chocolade letters. Doet er verder ook niet toe, logo's zijn overschat, zeker voor artiesten.

Dit zou je WEL zo als visitekaart kunnen laten drukken, mooi is het... wel is het zeer slecht/niet te lezen. Iets om wel over na te denken want het kan er nog zo mooi uitzien: als je het niet kan lezen, onthoud je het niet en is het zonde van de moeite.

Comment

• 1500 visitekaartjes.

Comment

• wat komt die postbode vroeg bij jullie in België......

Comment

• De postbodes zijn in belgië inderdaad vlug op toer, maar de visitekaartjes heb ik laten komen naar een afhaalpunt en heb ik ze dus zelf gehaald, maar ik had ze al van de dag ervoor.

Comment

• aaaah... vandaar... de eerste beste postbode die het in zijn hoofd haalt om bij mij om 6 uur 's ochtends aan de deur te staan krijgt een koude douche van me....

Comment

• @ lars

Sorry maar ik kan er niet heel veel van maken van je logo / afbeelding. Veel te veel gefriemel. Daardoor is het eigenlijk haast niet meer leesbaar.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                          @ lars

Sorry maar ik kan er niet heel veel van maken van je logo / afbeelding. Veel te veel gefriemel. Daardoor is het eigenlijk haast niet meer leesbaar.
                          Ik ben er over uit dat ik hem opnieuw laat maken met een ander lettertype.

Comment

• waarvoor ga je dat gebruiken lars?
                            Als het voor visitekaartjes is dan zou ik wat meer info erop zetten en zeker je gegevens zoals mail, website enz...

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                              aaaah... vandaar... de eerste beste postbode die het in zijn hoofd haalt om bij mij om 6 uur 's ochtends aan de deur te staan krijgt een koude douche van me....
                              krijgen ze hier om 9 uur nog hoor...;)

Vandaag een flink stuk leer gekocht om de rodeostier nog verder op te knappen.

Comment

• Ik heb wel iets nieuws, maar geen DJ gear maar een nieuw logo :D

Klikkerdeklik

Oh let trouwens niet op de website, ben hem opnieuw aan het maken en er staat nu gewoon een snelgetypt tekstje (led par staat wel echt te koop!)

Comment

Working...
                                X