DVA S10 dB Technologies !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Daarnaast is het natuurlijk zo dat een ipad 3 2de hands ook een stuk meer op zal leveren dan een ipad 2. Ook zal de ipad 2 binnen nu en een paar maanden flink in prijs dalen omdat de ipad 3 er is.
Dit is teminste heel vaak het geval als er iets nieuws komt. Dan is de vorige versie opeens een stuk minder waard.
Comment
-
Vanmiddag de Elation midicon gaan ophalen. Valt erg tegen: de playback faders blijven hangen op de bank als ze geactiveerd zijn, dus als je schuif 1 open zet op bank 1, en je gaat naar een andere bank, zul je eerst die schuif dicht moeten schuiven voordat je schuif 1 op de andere bank kan bedienen... Dus als je er een dimmer op zet zul je eerst de lamp uit moeten dimmen... Dus deze gaat terug...
Comment
-
Gisteren mijn langverwachte speakers ontvangen.
topjes: 2x DB technologie dvx D10
Subs: 2x DB technologie dva S09
4x hoezen + 2 tussenpaaltje.
Tussenpaaltjes zijn al terug retour richting bax want het waren de verkeerde, ze weten mij altijd te vinden, maar bax heeft het goed opgelost door mij nieuwe paaltjes op te sturen en die heb ik vandaag ontvangen.
En mijn volgend lijstje ligt al klaar, ja ja centen moeten rollen zegt men. :mrgreen:
Comment
Comment