Nog een led par er bij voor in mijn meubel. zo krijg ik vanuit 2 kanten licht, en word hij een stuk sterker.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Is dit de complete stack of alleen de helft? Kortom hoeveel toppen en subs heb je totaal?
Is voor ons misschien een alternatief voor de dreamline van van der klundert.
Als we nu een line array gevraagd worden dan word het eigenlijk altijd die. De rcf zou voor ons intterresanter zijn omdat die mooier zal aansluiten op onze dvx d voor delay en evetuele infill / Nearfill.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostIs dit de complete stack of alleen de helft? Kortom hoeveel toppen en subs heb je totaal?
Is voor ons misschien een alternatief voor de dreamline van van der klundert.
Als we nu een line array gevraagd worden dan word het eigenlijk altijd die. De rcf zou voor ons intterresanter zijn omdat die mooier zal aansluiten op onze dvx d voor delay en evetuele infill / Nearfill.
We kunnen op aanvraag ook een 2e RCF TT line-array systeem verzorgen.
Je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
Comment
-
Voor de dingen die wij doen is 6x een top met 3x een sub per kant eigenlijk altijd wel voldoende.
Als we nu een line array inhuren is dat eigelijk altijd via van de klundert maar omdat dit sound project is past onze db technologies dvx en dva set niet echt mooi kwa uiterlijk bij de set van hun dus dan huur ik ook altijd maar een sp4 voor infill bij.
Daarom zou ik een keer de rcf nemen gewoon omdat deze kwa kwaliteit voor ons ook voldoende is maar met als voordeel dat ik me eigen subs ook nog een keer als center kan gebruiken en me eigen toppen als infill en delay. Ik vind het nu eigenlijk een beetje onzin me eigen set in de kast te laten omdat het minder mooi aansluit.
Ook het voordeel dat tilburg maar een steenworp afstand is maakt het voor ons niet uit om eens een rcf te overwegen tegenover een sound project.
Dus wie weet bij me volgende offerte dat ik wel even contact op neem.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostVoor de dingen die wij doen is 6x een top met 3x een sub per kant eigenlijk altijd wel voldoende.
Als we nu een line array inhuren is dat eigelijk altijd via van de klundert maar omdat dit sound project is past onze db technologies dvx en dva set niet echt mooi kwa uiterlijk bij de set van hun dus dan huur ik ook altijd maar een sp4 voor infill bij.
Daarom zou ik een keer de rcf nemen gewoon omdat deze kwa kwaliteit voor ons ook voldoende is maar met als voordeel dat ik me eigen subs ook nog een keer als center kan gebruiken en me eigen toppen als infill en delay. Ik vind het nu eigenlijk een beetje onzin me eigen set in de kast te laten omdat het minder mooi aansluit.
Ook het voordeel dat tilburg maar een steenworp afstand is maakt het voor ons niet uit om eens een rcf te overwegen tegenover een sound project.
Dus wie weet bij me volgende offerte dat ik wel even contact op neem.
Comment
Comment