Originally posted by nijst001
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by DjRRRenetjuh View PostEn een heeeel groot nadeel van de st-132 is zijn handvat..... wat een ramp zeg!
Ik heb 4 van deze statieven in gebruik en vind ze prima werken, zeker voor dat geld.
De ST 132 heeft naast het gewicht nog 1 nadeel: De staalkabel wil wel eens van het katrol afschieten (tijdens het vervoer als hij niet strak genoeg gespannen is, nooit tijdens het omhoog of omlaag draaien). Dan moet je het katrol even loshalen en de staalkabel er weer opzetten. Op zich zo gedaan, maar toch vervelend op een klus.
Ik bestel vooral verlichting en accessoires via internet, dingen waar ik niet al te hoge eisen aan stel en/of die ik op internet prima kan beoordelen aan de hand van videomateriaal en reviews. Ik bestel echter ook steeds vaker spullen die bij de lokale dealer niet op voorraad zijn via internet, dan heb ik ze veel sneller in huis.Last edited by Geluid-en-licht.com; Sunday-22-04-2012, 13:10.
Comment
-
De st 132 staan inmiddels al in mijn opslag samen met 7 meter dura truss waarvan 2x1m om een spherion led bal op te plaatsen of een movinghead, dus tijdens het vervoer zorgen dat de staalkabel strak gespannen staat en probleem is opgelost, thnx voor de tip.
Comment
-
hallo,
ik heb hier voor de liefhebber nog een platenspeler staan: technics sl 1200 mk2
ik vraag hier voor €400,- of er moet een goed bod komen,
hij is te bezichtigen,voor eventuele foto's kun je altijd emailen: tom_heiligers@hotmail.com
MVG Tom Heiligers
Comment
Comment