Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nijst001 View Post
    Ik heb zelf goede ervaringen met de st-132. Deze kun genoeg dragen en zijn zeer stevig en niet al te duur... Enige ontdekte nadeel is het gewicht maar ik als 14 jarige til ze met kleine moeite op...
    En een heeeel groot nadeel van de st-132 is zijn handvat..... wat een ramp zeg!

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
      Mag ik vragen wat je er mee wilt gaan doen?
      De statief is bedoeld voor 5 meter truss
      6 en soms 8 led par 64
      2 jb winners
      en 2 andere effecten

Maar ik heb al statieven op het oog dus dat komt ook goed.

Comment

• Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
        En een heeeel groot nadeel van de st-132 is zijn handvat..... wat een ramp zeg!
        Mwoah daar heb ik persoonlijk weinig problemen mee. Ik pak ze meestal aan 1 van de poten en aan het handvat bij het katrol, dat werkt prima.

Ik heb 4 van deze statieven in gebruik en vind ze prima werken, zeker voor dat geld.

De ST 132 heeft naast het gewicht nog 1 nadeel: De staalkabel wil wel eens van het katrol afschieten (tijdens het vervoer als hij niet strak genoeg gespannen is, nooit tijdens het omhoog of omlaag draaien). Dan moet je het katrol even loshalen en de staalkabel er weer opzetten. Op zich zo gedaan, maar toch vervelend op een klus.

Ik bestel vooral verlichting en accessoires via internet, dingen waar ik niet al te hoge eisen aan stel en/of die ik op internet prima kan beoordelen aan de hand van videomateriaal en reviews. Ik bestel echter ook steeds vaker spullen die bij de lokale dealer niet op voorraad zijn via internet, dan heb ik ze veel sneller in huis.
        Last edited by Geluid-en-licht.com; Sunday-22-04-2012, 13:10.

Comment

• De st 132 staan inmiddels al in mijn opslag samen met 7 meter dura truss waarvan 2x1m om een spherion led bal op te plaatsen of een movinghead, dus tijdens het vervoer zorgen dat de staalkabel strak gespannen staat en probleem is opgelost, thnx voor de tip.

Comment

• Ik heb zelf ook een ST-132 in mijn bezit, maar mag ik vragen waar dan überhaupt een handvat zit? Kan er nergens een vinden hoor...

Comment

• Originally posted by yobotje View Post
              Ik heb zelf ook een ST-132 in mijn bezit, maar mag ik vragen waar dan überhaupt een handvat zit? Kan er nergens een vinden hoor...
              aan de katrol. Dus dat ronde zwarte plastieke ding:p

Comment

• Dat handvat waar je hem ook mee omhoogdraait?

Comment

• Nee. Dat ronde plastic wieltje waar de staalkabel achter loopt, dat is de katrol (er zit ook nog een kleinere variant een stukje hoger). Voor die katrol zit een metalen "balkje". Dat kun je prima als handvat gebruiken.

Comment

• Heb net een aantal kabels gekocht:

2x 4P speakon 20m 2,5mm
                    2x 2P speakon 3m 2,5mm

Ben van plan om zowel hoog als laag in een kabel te stoppen, 4P dus. In plaats van twee kabels naar beide kanten.

Heeft iemand nog tips als ik dit wil ga gebruiken?

Comment

• denk heel goed na welke pinbezetting je waarom kiest.
                      Achteraf alles gaan veranderen is veel werk

Comment

• Zoek even de ''standaard'' van 4p aansluiting op. Is vaak handig als je de set wil combineren met wat ingehuurd. Mocht dat eventueel nodig zijn dan.

Comment

• hallo,

ik heb hier voor de liefhebber nog een platenspeler staan: technics sl 1200 mk2
                          ik vraag hier voor €400,- of er moet een goed bod komen,
                          hij is te bezichtigen,voor eventuele foto's kun je altijd emailen: tom_heiligers@hotmail.com

MVG Tom Heiligers

Comment

• @64480

je kan beter even een topic in het 2ehandsforum aan maken

Comment

• Ik denk dat je nu in het verkeerde topic bent.

Je kunt je 2de hands aanbiedingen het best plaatsen in het 2de hands onderdeel van het forum. Dit is meer een topic om een beetje te showen van jeeej ik heb een nieuwe ........ vet he ;)

Comment

• Gisteren toegevoegd aan het assortiment:

2x Antari Z3000
                                8x 2-Lite blinder
                                1x Compaq laptop tbv Xcillica

Comment

Working...
                                X