Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb mijn decotruss gewoon met de eurotrusshaakjes vastgemaakt.
    Kan het gerust eens tonen als er iemand geintreseert is.

Heb ondertussen ook nog een derde megabar rc van adj besteld.

Comment

• Originally posted by Cbaa View Post
      Ik heb mijn decotruss gewoon met de eurotrusshaakjes vastgemaakt.
      Kan het gerust eens tonen als er iemand geintreseert is.
      Dat wil ik wel eens zien ;)
      Leek mij en mijn vader handiger om cv pijp bevestigingsmateriaal te nemen, maar als tip voor iemand die dat ook wilt, neem gewoon de Trusshaak voor Decotruss.
      Want het was echt een gedoe om dit goed op te hangen, maarja het hangt (:

Eergisteren mijn T-bar zwart gespoten, en vandaag 2 plankjes gemaakt voor mijn ledparren. Tevens ook zwart gespoten. Gisteren heb ik nog een leuk case'je gevonden waar nu al mijn kleine spullen in zitten, ook kabels en mijn hoofdtelefoon (:
      Last edited by DJ Lars; Tuesday-01-05-2012, 20:09.

Comment

• En nog 2x een dbx 166 xl proccesor.

Nu nog steeds 1x de dbx 1215 op de kop tikken en klaar.

Eventueel kan een rane eq ook ( 2x 31 bands ). Maar heeft geen haast komt wel weer eens een keer als het niet mee zit.

Comment

• 6x bleu wheels van 100mm met rem om onder een grote flichtcase te monteren waar al mijn licht in zal komen en 12 safety kabels van 50cm lengte. ik had een paar dingen vergeten te bestellen maar intussen staat er al terug wat nieuwe spullen op mijn lijstje :)
          De spullen zijn minder goed verpakt dan toen ik nog bij bax bestelde maar het gaat om spullen die tegen een duwtje kunnen, hopelijk worden andere spullen wel degelijk verpakt.
          Last edited by Mol; Friday-04-05-2012, 12:18.

Comment

• mijn oude martin 850 rookmachine had het begeven na 5 jaar
            nu overgestapt naar martin 1200 1 ding! GEWELDIG

Comment

• Nu er een heleboel nieuwe rand apparatuur en fx zijn aangeschaft is een flightcase ook niet een overdreven extra'tje.

Dus een nieuwe flightcase met meteen een multie aansluitingn voor zowel mixer als fx rack. 3m multikabel erbij en we kunnen weer.

Comment

• 8 zelfbouw namaak EV DME 2181 subs mogen hier de verhuurlijst aanvullen. Dubbel 18" kasten met een soort hoornconstructie. Stoken moeiteloos 2400W weg :-)

Smaart leert me dat ze zelfs iets beter presteren dan de originele :mrgreen:

Specs
                Last edited by StijnS; Friday-04-05-2012, 18:47.

Comment

• 2 flightcases, precies de zelfde als die ik al had.
                  Moest er nog 2 hebben voor mijn scanners en mijn toppen zodat deze goed mee kunnen met het vervoer.

Fototje van het stapeltje:
                  klik

Comment

• zo mijn nieuwe dj setje ophalen.

cmx 3000 met een dx 1000 en een eq er bij

Comment

• Ja eq is er ookal dus een nieuwe rane 60 eq erbij.

Verlanglijstje is ookal weer naar bax gestuurd dus straks nog een art power 4x4 pro en wat andere spulletjes en dan kan ik er weer even tegen.

Comment

• Eos 1000D + 15-55lens + 75-300 lens + Metz flits + battery grip :)

Comment

• 6 extra Showtec 2-lite dmx blinders.

Foto
                          Last edited by Rick; Monday-07-05-2012, 15:16.

Comment

• Grote foto naar link veranderd.

Comment

• Ik heb gisteren een beamer gekocht. :)

Comment

• Pioneer mountingplates maar de winkel waar ik ze heb gekocht moet ze laten verkleinen omdat ze veel te groot zijn voor mijn cd spelers.

zwanenhals van k&m en wat is dat duur zeg maar goed die goedkope prullen van 10 euro vallen altijd plat met een shure erop, dus dan maar 6 keer zoveel geld uitgeven.

Comment

Working...
                                X