Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom nog een djm 800? Je kunt toch beter voor een djm 900 gaan? Deze is nieuwer en heeft weer een aantal leuke nieuwe opties!

Comment

• Typfoutje, het moest inderdaad de djm 900 zijn.

Comment

• Ziet er goed uit! Weet je zo het typenummer van de kist? Overigens pomp je er wel een flink kapitaal in, maar je krijgt er TOP spul voor terug!

Comment

• Geen budget spul meer voor mij wat ik in het begin wel deed, goedkoop = duurkoop.
          Ik zal nu een kleine set hebben met goed materiaal voor kleine zaaltjes en dan mijn huidige set met goed materiaal voor de grotere zalen, want met mijn huidig meubel is het soms moeilijk in kleinere zaaltjes, ook mijn speakerset is van goede kwaliteit en wat nog zal worden aangekocht zal kwaliteit zijn.

Van de flightcase heb ik geen type en op de factuur staat enkel flightcase 8 par 64 long, aangekocht bij een belgische webshop maar ik mag hier de naam niet posten.

Comment

• Bwah je Dateq is toch ook al kwaliteit en je huidige cd spelers ook? Blijf erbij dat iedereen zich enorm blindstaart op de naam *Pioneer* terwijl er echt wel alternatieven zijn. Tis niet dat een Pioneer nooit kapot gaat en al de rest wel.

Alsnog feli in elk geval en je roept maar als je traktor les wenst (heb de CDJ2000 en DJM900 midi mappings alvast gedownload :) )

Ontopic: vandaag gekocht een pakje sigaretten xD en dan nu serieus nieuwe JBL cinema 500 set speakers voor aan mijn Yamaha home cinema surround en Behringer Truth B3030A monitors (en dat setje gaat goed en krijgt ook goede reviews vooraleer ik mensen bah behringer zie typen) nu enkel nog men setje licht en setje geluid en ik denk dat het voor een hele tijd gaat ophouden met dingen kopen.

Comment

• Zelf vind ik Pioneer gewoon lekker simpel werken. Alles zit waar je het verwacht en alles heeft z'n eigen knop. Je hebt gelukkig dus geen shift knop met allerlei verborgen functies.

Comment

• Originally posted by SqueeZr View Post
                Bwah je Dateq is toch ook al kwaliteit en je huidige cd spelers ook? Blijf erbij dat iedereen zich enorm blindstaart op de naam *Pioneer* terwijl er echt wel alternatieven zijn. Tis niet dat een Pioneer nooit kapot gaat en al de rest wel.
                Ben ik het 101% mee eens! Pioneer is als je het mij vraagt gewoon te duur voor wat je er voor terug krijgt.

Comment

• Pioneer duur, dat is relatief: maar veel centjes dat kost ieder a-merk.
                  te duur, nee Pioneer is gewoon goed, en heeft daarnaast ook naam en daar betaal je ook (een beetje voor). Daarnaast is het de standaard, en eigenlijk vindt ik dat helemaal niet verkeerd. Als je weet hoe een pioneer werkt, kan je vrijwel overal draaien.

SqueeZr: Bah behringer.
                  grapje zal vast redelijk klinken.

Comment

• SqueeZr,

Ik zeg niet dat mijn dateq en denon spelers brol zijn, integendeel ik zei eerder dat mijn huidige set ook kwaliteit is, denon en pioneer zijn volgens mij even goed en ik heb lang zitten twijfelen om de denon s 3700 te kopen, en zeker nu ik ze in jou buurt kan kopen voor 1200 euro per 2, maar het zijn geen makkelijke spelers om mee te werken omdat er onder 1 knop soms 3 functies zitten en dat heb je bij pioneer niet, bij denon krijg je ook meer functies voor minder geld maar die verborgen functies daar heb ik het moeilijk mee dat zie ik ook bij mijn denon dn 6000, ik ben dat ding nu nog niet gewoon al ben ik al aardig op weg.

En om ontopic te blijven, ik ben net een uurtje terug thuis omdat ik de vorige keer een basplate te kort had besteld, ik had er maar 3 inplaats van 4 dus op naar de winkel en thuis gekomen met 140 euro miner op zak :)

1 baseplate voor dura truss F34
                    12 G haken met lipje
                    2 400 watt lampen van sylvana voor mijn blacklight guns, sylvana lampen aan de prijs van die chinese brol (21 euro per stuk)

Comment

• De Pioneer wel/niet discussie hebben we al vaak genoeg gevoerd denk ik. ;) Is er nog nieuw materiaal te melden?

Comment

• 2x robe 250 xt spot-movinghead in meekel case

en binnen kort Jem Technohaze in meekel case

Comment

• Hercules DJ control AIR met hoofdtelefoon staat op mij te wachten in een bax-doos. Mag helaas pas over 2 weken open, want dan ben ik jarig.
                          Al wel het nieuwe magazine van bax gelezen, die kwam 1 uurtje eerder mee met de postbode. (:

Comment

• Nieuw:

Saris Aanhangwagen. 250x130x150. 1200 KG massa gewicht.

Met eigen kenteken.

Comment

• In de categorie impulsieve/onnozele aankopen:

Wel een nadeel als je die B-stockjes moet invoeren... er zit wel eens iets leuks tussen...

En dat ding maakt behoorlijk wat herrie!

Comment

• Waar ga je hem voor gebruiken?

Comment

Working...
                                X