Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Comment

• Ziet er mooi uit!! Zeker voor wat je eerst had staan.
      De RMX heb ik zelf ook, en bevalt mij zelf heel erg goed! Echte kwaliteit op een paar mini puntjes na. Mooi werk! Komt er nog een case?

Comment

• Originally posted by BDB lasershows View Post
        Ziet er mooi uit!! Zeker voor wat je eerst had staan.
        De RMX heb ik zelf ook, en bevalt mij zelf heel erg goed! Echte kwaliteit op een paar mini puntjes na. Mooi werk! Komt er nog een case?
        Eerst stond er alleen een laptop :P Case komt er aan als ik weer geld heb :P

Comment

• Net backdrop besteld (6x4m)

Comment

• Zo'n sterren ding ofniet?

Comment

• nee gewoon zwart

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                Waar ga je hem voor gebruiken?
                Recreatief gebruik. ;) Zal eens meegaan naar een bbq, of als er 'ns een verjaardag is in een achtertuin ofzo.

Comment

• Vandaag onze Daslight DVC3 Gold terug van upgrade! nu een timelined lasershowtje maken...

Comment

• Weer wat leuks uitgezocht wat opgestuurd mag worden vannuit Goes.

1x multi met stage blok 24 - 4 30m
                    1x Senheisser e 608 microfoon
                    10x cls g haak zwart

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                      1x multi met stage blok 24 - 4 30m
                      Die van DAP? Uit het ''Post hier alle fouten in de webshop'' topic??

Comment

• Gister 2 van deze schatjes besteld:)

Adam A7X :) Vanwege de lange garantie trokken ze mij vooral, en omdat ik al heel vaak hoorde dat deze speakers erg eerlijk klinken:)

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                          Weer wat leuks uitgezocht wat opgestuurd mag worden vannuit Goes.

1x Senheisser e 608 microfoon
                          Jammer, dat vind ik zo'n onding. De 908 klinkt echt een pak beter en kost niet eens zoveel meer...

Comment

• Klopt de 908 is beter. Zeker mee eens. Maar voor 3x vind ik het nogal fors. Zeker als je dan dus ook voeding of een beltpack van senheisser moet hebben. Dit is gewoon dynamisch en werkt dus met elke willekeurige beltpack.

Dan verder geen haspel gewoon een stageblock. Voor die paar keer is dat goed genoeg.

Comment

• Deze werkt zo 1-2-3 ook niet op een beltpack, daar moet je ook weer adapters voor hebben. Maar inderdaad, die voedingsadapters voor een 908 zijn ook niet 'om de nocht' zoals we dat in Friesland zeggen. Die zijn al duurder dan een 608....

Comment

• Dat is ook de reden om deze 608 aan te schaffen. Voor het geld een leuke toevoeging voor een eventuele blazer. Verder hebben we zelf al wel de nodige verlopen om deze in het land van de levende te krijgen.

Vandaar voor ons de meest logische opvolger.

Nog wel een vraagje als het over live gaat.
                                Welke microfoon ben jij fan van als het gaat om gitaarversterker op te pikken?

Ik heb al een voorgevoel voor mij maar zeg bewust nog niets.

Comment

Working...
                                X