Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erg goede statieven Dj Scratch!

Comment

• Ik moest er toch maar aan gaan geloven. Een wat kwalitatief beter lichtstatief, zodat ik zeker weet dat ik het veilig omhoog kan krijgen.

Laser is al besteld. Hopelijk heeft de dealer hem hier over 4 daagjes al liggen !

Comment

• Na al een tijdje tevreden te werken met de MH-660 koppen, heb ik nu ook een aantal Futurelight SC-570 scans gekocht. :)

Oerdegelijke scans met toch nog een verassend aantal functies en net zo betrouwbaar als de andere oude producten van Futurelight. Ik ben er blij mee!

Comment

• Net opgehaald:
          - Nieuwe Pioneer DDJ-T1
          - UDG reisrugzak voor de DDJ-T1
          - AKG mini dual microfoons

Comment

• Ik heb eergister bij bax-shop versterker en flightcase en stastief besteld, zou gister geleverd moeten worden. Stond bij de track an trace dat mijn pakket in de verkeerde route zat, oke, kan gebeuren. Vandaag alle hoop dat hij werd geleverd. Alweer hetzelfde pakket in de verkeerde route. Een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen? Bax-shop kan hier niks aan doen, die hebbe n het pakket weer keurig aan postnl gegeven maar die verpesten het

Comment

• Originally posted by djbrucie View Post
              Ik heb eergister bij bax-shop versterker en flightcase en stastief besteld, zou gister geleverd moeten worden. Stond bij de track an trace dat mijn pakket in de verkeerde route zat, oke, kan gebeuren. Vandaag alle hoop dat hij werd geleverd. Alweer hetzelfde pakket in de verkeerde route. Een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen? Bax-shop kan hier niks aan doen, die hebbe n het pakket weer keurig aan postnl gegeven maar die verpesten het
              Welkom bij de club :D

Ik word ook helemaal gek van die post gebeuren. Een week is gewoon voortaan standaard hier. Bax verstuurd het echt altijd netjes optijd en ik krijg ook netjes me track en trace dinges maar die post knuppels............

Ik snap wel dat ze niets meer verdienen. Dit is toch om gek van te worden.

Tijdje geleden een camera'tje gekocht van iemand op marktplaats. Stuur da ding maar op daar ga ik niet voor rijden. Hij netjes op de post. Track en trace en jawel hoor duurt weer gewoon 1,5 week.

Een gemiddelde postduif met zoon pakketje aan zijn voet loopt nog sneller naar deze kant toe.

Maar wel iets nieuws.

Een 2de hands camera. Kan weer bij de verzameling fototoestelletjes. hahahaha

Comment

• Hier is weer een hele stapel Eminence Definimax 4018 LF 18" speakers binnen gekomen. Let the bass kick!

Comment

• Welke kast bouw je er omheen?

Comment

• Net thuis van een bezoekje aan bax waar ik mijn herstelde sub heb opgehaald.
                    Bart heeft de mapping gedaan van mijn cdj 2000/traktor en straks eens testen of alles nu goed werkt.

Vandaag gekocht bij bax, één setje eurolite KLS 801 + voetcontroller (later voeg ik ze toe aan cuelux) en als de set mij bevalt komt er nog een setje bij.

Comment

• @ Mol, wat was nu het probleem in de subwoofer? Versterker module of...

Comment

• Het probleem zat hem in de versterker module, ze hebben er bij DB een nieuwe ingestoken en hij speelt als een gieter.

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                          Welke kast bouw je er omheen?
                          Electro Voice DME 2181

Hebben er nu al 12 van, maar ze vallen zo goed mee dat we er gewoon blijven bijbouwen :p

Comment

• Waar kan ik de tekeningen vinden? Ik krijg alleen een sheetje van de prefab speaker!

Comment

• Ook hier weer wat nieuws. De thh12 van line 6 eindelijk binnen gekomen.

We hebben hem al wel gehoord maar ik moet zeggen blijf verrast dat het kan voor deze prijs. Interreasant produckt dus voor het geld. Alleen de body had van mij wel van staal mogen zijn. Dat is het enigste min punt wat ik kan verzinnen.

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                                Waar kan ik de tekeningen vinden? Ik krijg alleen een sheetje van de prefab speaker!
                                Die zijn spijtig genoeg niet te vinden op internet. Wij hebben 4 originele kasten, hebben er een opgemeten en deze nagebouwd. Ik kan wel wat losse kribbels doorsturen, maar daarmee krijg je zo'n kast echt niet nagebouwd... Ze zijn ingewikkelder als het lijkt!

Comment

Working...
                                X