Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oké, ik begrijp het.

Is deze niet gelijk aan de mtl 2? De maten, gewicht zijn hetzelfde. En de constructie die ik vanuit buiten zie zijn ook hetzelfde!

Comment

• Voor zover ik op internet kan beoordelen komen onze DME 2181's erg goed overeen met de MTL2. Op foto's ziet de constructie er ook gelijkend uit. Ik weet echter niet hoe de kamers binnen in de MTL2 zijn.
      Het zijn in ieder geval erg fijne beukkasten voor o.a. tentfeesten.

Comment

• En zitten hier ook die eminence drivers in? Of van ev zelf?

Ik heb 4x de mtl 2 met twee mth (?) 2 ooit eens gehoord. Het hoog werd wel erg snel schel. Het was op een feest voor ongeveer 400 man. Ik vond dat dat wel erg overdreven. Met twee subs denk ik dat het ook prima ging.

Van mtl zijn volgens mij wel bouwtekeningen beschikbaar. Ik zal eens kijken of ik die kan vinden, misschien kan jij ze dan vergelijken of het ook echt dezelfde zijn?

Comment

• Hier de bouwtekeningen. Lijken die van jouw hier een beetje op?

Link: http://hornplans.free.fr/mtl2.html

Wel goed kijken naar de maten want het zijn niet de simpelste tekeningen!

Comment

• straks nog een extra KLS 801 bestellen en de voetcontroller die ik vandaag bij bax haalde terug sturen want de kabel is afgesneden.

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
              Hier de bouwtekeningen. Lijken die van jouw hier een beetje op?

Link: http://hornplans.free.fr/mtl2.html

Wel goed kijken naar de maten want het zijn niet de simpelste tekeningen!
              Ik zal er m'n handig-met-hout-collega eens naar laten kijken, maar naar mijn gevoel zitten er toch enkele kleine verschillen in.
              "Schel" hoog is een beetje de typisch Amerikaanse EV-klank.
              Standaard worden deze kasten geleverd met erg dure EV speakers. Na wat vergelijken van parameters kwamen de Definimax'n wel redelijk in de buurt. Wij gebruiken deze subs samen met de Martin W8LM line array. :)

Comment

• Ja nieuw speelgoed :D

Eindelijk ook de p180 antenne set van line 6 binnen. Heeft even geduurd maar dan hebben we ook wat.

Het eerste setje line 6 is nu helemaal compleet. Zullen na een jaar grondig testen, gebruiken en vergelijken eens kijken of we er helemaal op over gaan.

Comment

• Nieuw speelgoed besteld:

8x american dj led mega tripar
                  1x afstandsbediening voor tripar
                  1x dmx splitter
                  1x rookmachine Martin magnum 650
                  1x 5 liter JEM vloeistof
                  2x K&M lichtstatief

en nog wat kabels en dergelijke :)

Comment

• Ik ga op Marktplaats voor €20 p/stuk par 64 ledparren kopen. Van het merkje cls! Koopje toch?

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                      Ik ga op Marktplaats voor €20 p/stuk par 64 ledparren kopen. Van het merkje cls! Koopje toch?
                      Als je zelf al denkt van hmmmm een koopje. Dan zou ik toch zeer zeker op gaan letten.

Ik weet niet hoe oud de parren zijn en welk type het precies is maar als er al geen tlc kleuren menging op zit hoef ik ze niet te hebben. Deze losse r g b parren zijn namelijk al langzaam een uistervent ras. Door er nu in te gaan investeren zou ik al achter lopen wanneer ik ze koop. Je hebt ze tegenwoordig redelijk degelijke led par 64 voor een 60 a 80 euro. Dan is het een nieuwe en kan ik de btw ook nog terug vangen. Neem daarbij dat ik dus volledige niet gebruikte led parren heb.

Ik heb geregeld mijn twijfel bij 2de hands. Zeker als het gaat om oudere led effecten. Die verranderen zo snel van specs. Die worden zo snel beter. Een paar jaar en het is al weer zwaar verouderd en geeft niet eens meer het rendement van een budget van nu.

Comment

• Ze zitten nieuw in doos. Komen van een gestopte winkel die er nog heel wat hadden liggen. en er snel vanaf wilden zijn. Verder kan ik ze uitgebreid testen, dus een heel probleem vind ik het niet.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                          Komende week bestellen:
                          - Showtec Galactic GVC-190 Value DMX Laser
                          Inmiddels binnen gehad; http://www.youtube.com/watch?v=DRDbstgW7KM

Comment

• Het eerste deel van me pakketjes is binnen.
                            8x eurolite sls7 led par
                            8x g haak cls zwart
                            2x flightcase voor 4 led parren. Met tussen schotjes

Comment

• Vandaag mijn 2de KLS 801 binnen.

Comment

• Weer een pakketje op de mat :D

Nieuwe telefoon de htc one x

Ga nu niet zeggen is geen audio want met de apps die ik er al weer terug op gezet heb zal ik hem behoorlijk veel voor licht, geluid gerelateerde dingen gebruiken.

Nu nog 1 pakketje onderweg en dan kan het denk ik wel weer even.

Comment

Working...
                                X