Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is er voor die smartphone ook AV Tools verkrijgbaar? Raad ik je dan wel aan om aan te schaffen! Zitten aardig wat leuke zaken bij ;-)

Comment

• daarstraks hangde er iemand aan mijn deurbel, het was een vriend die 2 baseplaten heeft gemaakt voor mijn rechtstaande truss, morgen spuit ik ze zwart.
      80x80cm en 30kg zwaar.

Comment

• Niet gaan spuiten!

Als ik jou was zou ik ze laten poedercoaten. Verf gaat er namelijk erg snel weer af.

Comment

• Bedankt ronny, ik ga eens kijken of er in mijn buurt bedrijven zijn die poederlakken.

Comment

• Volgende zaterdag heb ik een leuk 40ste verjaardagsfeest in een grote tuin, 130 personen, mobiele frietuur, van 18u tot 02u en hiervoor heb ik net een bellenblaasmachine besteld, vloeistof en rookvloeistof voor mijn 2 rookdozen.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
              Volgende zaterdag heb ik een leuk 40ste verjaardagsfeest in een grote tuin, 130 personen, mobiele frietuur, van 18u tot 02u en hiervoor heb ik net een bellenblaasmachine besteld, vloeistof en rookvloeistof voor mijn 2 rookdozen.
              Ik wel foto's zien hé ;)

Comment

• Ik neem wat foto's en zal ze hier dan wel posten.

Zou 1 bellenmachiene genoeg zijn?
                Ik heb een goedkope machiene besteld omdat ik dat enkel kan gebruiken op buitenlocaties en tenten maar dit soort feestjes heb ik heel zelden dus een dure bellenblaas is dan te zot.
                Het gaat om deze http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-m...t-details.html
                Maar nu zie ik ook de b 100 X staan voor 99 euro, te laat gezien.

PS: Net gebeld met bax en ze gaan de bellenblaas met draadloze afstandbediening opsturen en niet die zonder afstandbediening. Kost mij het dubbele maar veel handiger werken.
                Last edited by Mol; Saturday-23-06-2012, 16:08.

Comment

• Het is natuurlijk wel meer voor de sfeer. En rook is meer voor de verlichting, en belangrijk. Ik denk zelf dat je het hier wel mee zal redden! Wel is het misschien leuk om hem aan je brug te hangen in het publiek gericht! Want ze stijgen direct op.

Comment

• Is het nietomgekeerd, dat de bellen zullen zakken.
                    Ik zal hem uiteraard eerst testen en dan de beste plaats geven.

De week erop kan ik hem gebruiken bij een bruiloft omdat het in een fabriekspand doorgaat en het lijkt me leuk tijdens de openingsdans, het koppel heeft me carte blanche gegeven dus daar zet ik hem ook in.

Comment

• Ik heb zelf vroeger een van adj gehad. Ik denk dat het ook veel aan de wind zal liggen. Waait het hard, dan kan je hem net zo goed thuis laten. Maar is het windstil of waait het een beetje gingen ze bij mij omhoog.

Bij bruiloften is dit wel altijd wat leuks, en binnen zullen ze ook goed blijven hangen!

Comment

• vanavond/morgen even wat bestellingen doen voor mijn radiokist.
                        Bij bax een aantal kabels, IEC connector (accu opladen, want acculader komt in kist) en 2 meter geluidskabel.
                        Bij een bekende chinese site een 12v versterker, met tulp, USB, SD, Radio en nog een mini jack. voor 15 euro's.
                        Ook bij dezelfde site nog een 12v groene ledstrip bestellen, past bij de heineken kist. Komen onder de handsgrepen en dus komt er groen licht door.

Comment

• Vandaag een BCF-2000 en 1 hoes voor proel flash 12a gehaald (andere hoes is nog onderweg). Ook al een paar weken terug de effectrack af gemaakt (1 eq nog gekocht) en een mixertje gehaald (behringer xenyx 1622fx of zoiets). Ook een pro versie van Virtual DJ gedownload...

Comment

• Vanochtend binnen gekregen, nu pas uitgepakt ����.
                            - JB Systems T-bar
                            - 4 dmx kabels 0,5 meter
                            - 2 dmx kabels 7,5 meter
                            - 2 dmx kabels 10 meter
                            - 5 rollen gaffa
                            - aantal blindplaten
                            - 20 meter XLR kabel, zonder connectoren
                            - 10 meter stroomkabel zonder connectoren
                            - dopjes om kabel door een gat te werken (hoe noem je die dingen??)
                            - XLR connectoren

Ben begonnen aan een projectje;-)!

Comment

• En, waar ben je allemaal mee bezig? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt!

Comment

• Daar komen jullie binnenkort achter....

Comment

Working...
                                X