Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook vandaag weer wat leuks binnen gehad:

2e Xilica XP 4080 processor + Prodjuser 4he kist
    Shure SLX 24 + Headset + Prodjuser 4he kist
    En een grote bestelling nieuwe bedrijfskleding (ca. 100 shirts, polos en vesten).

Comment

• Je zal ook nogal wat kleding nodig hebben als ik hoor wat je dit jaar met de kermis allemaal gaat maken ;)

Niet vergeten de led headjes deze keer meteen droog te houden he
      Scheelt je weer een dagje fohnen hahahahah.

Comment

• Kabeltje en pennen binnen ;)

Comment

• Originally posted by hardstyle View Post
          Oude laptop is de voeding van gesneuveld, dus er komt er nu eentje van de mediamarkt (asus=6 jaar oud)
          Ook komt er een nieuwe voor studie elektrotechniek en ook natuurlijk geluidsdoeleinden.
          6gb ram, 640 HDD, I5 processor, Nvidia 520M 1gb grafische kaart, 15,6"
          Off topic vraag: waar ga je studeren?

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
            Je zal ook nogal wat kleding nodig hebben als ik hoor wat je dit jaar met de kermis allemaal gaat maken ;)

Niet vergeten de led headjes deze keer meteen droog te houden he
            Scheelt je weer een dagje fohnen hahahahah.
            Haha we hebben hier nieuwe bakken voor gemaakt met een doorzichtig zeil ;)

Comment

• Nog even een last minute aanvulling:

12x Par 64 black 500w. (Nu 48 st.)

Comment

• Heb een Bax TDC Claw fish gekocht. Ik kon hem niet laten liggen voor 44 euries.

Ik moet zeggen, hij valt niet tegen voor die 44 euro. Had slechter verwacht.

Comment

• Pioneer DDJ Ergo
                  Prodjuser DDJ Ergo Flightcase
                  2xJack Male-XLR Male
                  1xRCA-Jack
                  Die doos was wel ongelovelijk groot trouwens!

Foto1

In Actie

Foto2
                  Last edited by Thomas_Lubbers; Thursday-26-07-2012, 19:54.

Comment

• Toch maar weer het 1 en andere aan apparatuur gescoord deze vakantie.

1x roland v3100 pro mixertje ( leuk voor de heb en 2de hands niet duur )
                    8x showtec sunstrip 2 stage blinder
                    3x wannabetomix stroboscopen

2x truss hoek c340
                    2x truss hoek c330
                    2x truss t-stuk c370
                    4x truss hoek c210
                    6x truss 3 meter
                    6x truss 2,5 meter
                    4x truss 2 meter
                    2x 1 meter

Verder deze vakantie tijd en de moeite genomen om me afdeling xlr eens af te werken. Dus ook een dikke 40 a 50 xlr kabeltjes gemaakt.

Comment

• Morgen krijg ik als het goed is 2 LED parren binnen, 2 nieuwe. Mijn vorige hadden beide problemen met de LEDs, en zijn nu gelukkig vervangen.

Comment

• Zijn dat van die Showtec's? Die zijn er bij mij ook al een keer kapot gegaan.

Comment

• Vandaag Shure wederom uitgebreid: Shure SLX 24 + SLX1 Draadloze beltpack
                          Nu 4 setjes in de verhuur waarvan 2 Beltpacks en 2 Beta 58's.

Comment

• Originally posted by Ultrasound Productions View Post
                            Vandaag Shure wederom uitgebreid: Shure SLX 24 + SLX1 Draadloze beltpack
                            Nu 4 setjes in de verhuur waarvan 2 Beltpacks en 2 Beta 58's.
                            Misschien een tip om dan ook meteen een paar doosjes batterijen mee te bestellen.;)

Nogal vervelent als je artiesten ( iets met 2 mannen en 2 pianos en een zangeres op een kermis fm plein ) een soort van estafette aan het lopen zijn met microfoons omdat de batterijen op zijn. Zou zomaar kunnen gebeuren. Dat weet je maar nooit

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                              Zijn dat van die Showtec's? Die zijn er bij mij ook al een keer kapot gegaan.
                              Jup de Showtec LED par 56, had ze B-stock gekocht, en heb 2 nieuwe gehad van bax. Top!

Comment

• Ik heb sinds kort een ddj-t1, ben er zeer tevreden mee en heb er gelijk maar een mooi meubeltje voor gemaakt voor op mijn kamer. Resultaat: klik

Comment

Working...
                                X