Ziet er tof uit zo met die decotruss!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Bedankt voor de positieve reacties!
Voor het meubeltje ben ik ongeveer 100 euro kwijt geweest aan decotruss (dit hangt uiteraard van de grootte af), een plaatje mdf dat ik nog had liggen, en een plaatje met led's uit een par56 die ik voor een tientje heb kunnen kopen. Hier heb ik een simpel sturinkje bij gemaakt met een voeding en een paar schakelaartjes die ik nog had liggen. Daarnaast uiteraard nog wat kleine dingetjes als boutjes, schroefjes en klemmetjes, had ik ook allemaal nog liggen.
Totaalprijs als je alles nog moet kopen zal op zo'n 150-200 euro liggen, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel!
Comment
-
Heb je het tegen mij Dynaspan?
Zo ja, dit is hem:
Ik moet zeggen, na alle verhalen over dat deze lichtbruggen onstevig zijn zijn vind het heel erg meevallen. Oké, je moet er niet aan gaan hang, maar stevig genoeg voor wat intelligent licht en een paar ledparren. De lichteffecten kunnen gewoon aan de T-barren.
Comment
-
Na wat brainstormen hoe ik het wilde gaan maken, uitgaand van dit concept: http://www.bax-shop.nl/dj-meubilair/...t-details.html
Is dit het uit eindelijk geworden.
Dit was toen de eerste laag aan het drogen was. 2de laag is er nog op gegaan. Ziet er nu zeer strak uit al zeg ik het zelf. Binnenkort nog wat aluminium strips en hoekjes ergens vandaan halen (waarschijnlijk bij bax) om de ... op de i te zetten ;-)
Als het helemaal af is zal ik denk ik nog wel een foto hier droppen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden :)
Comment
-
Gisteren mijn monitor onhtvangen, mackie srm 150.
Omdat dat kleine kastje mij goed bevalt komt er waarschijnlijk een 2de bij, eerst eens testen of 1 stuk op een feest voldoende is.
Vandaag een nieuwe microfoon gekocht, die mijn shure sm 58 zal vervangen omdat de nieuwe een warmere klank heeft. Beyerdynamic V 70
Comment
Comment