Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik eindelijk iemand gevonden voor wat uitleg...
    Er zit op de achterkant een gat, zie ik op de foto. Kan je mij vertellen waar die precies voor mag dienen?

Comment

• Mooi setje Raphie, en je vergeet je pioneer monitors :-)
      Gebruik je dit enkel thuis of ook om feesten mee te verzorgen.

Comment

• buiten gebruik ik nu nog m'n Mackie D.4 Pro mixer met de NI X1, de PRXen zullen wel mee naar buiten gaan. aangezien de andere sets verkocht zijn. Maar de DJM en CDJ's blijven nog ff binnen tot ik m'n custom made SWANFLIGHT flightcase heb, deze laat ik op maat maken in de UK compleet met XLR en power doorvoer. + laptop tray en X1 houder. zonder flightcase blijft het mooi op de ZOMO stand

Je PIO's staan in de huiskamer naast de Pioneer KURO plasma :D perfecte sound!

Comment

• Ben benieuwd naar je fligtcase, mijn cdj's 2000 en DJM 900 zitten in een flightcase van ProdJucer, ik heb er al wat conectoren laten inbouwen en ik zou er nog willen inbouwen maar er is geen plaats niet meer, tijd om uit te kijken naar een andere flightcase of ik laar er één op maat maken bij een flightcase bouwer in mijn buurt.

Comment

• ik kan je www.Swanflight.com in de UK écht aanraden, superstrak maatwerk en mooie materialen. nooit speling, alles klemt tot op de mm precies. En niks is te gek.

Comment

• betaal je niet behoorlijk wat portkosten?

Comment

• Zojuist binnen de Dynaudio BM14S studio sub, niet voor kinderen ;). Deze gaat mijn Dynaudio BM6A mkII studio monitoren voorzien van de frequenties onder de ca. 60 Hz. Prachtding met een nog mooier geluid!

Comment

• Ook die heb je hier gewoon meer dan voldoende hoor.

Neem maar een dfb ( Dielen flightcase bouw ). Maakt ook meer dan super strakke flightcasjes. Zelfs je eigen logo in de coating is niet eens een probleem. Grootste voordeel ik kan er op de fiets naar toe. Niet dat naar de uk niet kan maar een 500 meter is dan toch nog wel net wat beter te doen. Ik ga niet zomaar snel even naar de uk om even te kijken wat er voor mogelijkheden zijn of om te vragen van hmmm kan je misschien dit of dat nog even aanpassen want.........

Comment

• je vervoert cases op je fiets? respect! :cool: (cd-cases zie ik nog gebeuren...)

Comment

• Ja. Heb een bakfiets ;)

Setje cdj 350 met een djm 350 gaat prima hoor :D

Net even wat nieuws gescoord voor me vakantie. Een duracel voeding ding voor extra stroom voor de gsm. Kan ik me eigen weer wat langer bezig houden tijdens het vliegen. Extra muziek en spelletjes spelen :D

Comment

• emailverkeer gaat erg goed, krijg mooie cad tekeningen en porto valt mee, iets van 50 euro of zo, tuurlijk kost beetje blitse case met opties snel tegen de de 400 euro, maar dan heb je ook wat. Ben je lokaal happy is natuurlijk ook prima.

Comment

• Ik houd het liever lekker binnen eigen land (liefst eigen provincie). De meeste cases zijn wel te vinden op google, maar alles wat daarvan afwijkt haal ik bij Casebuilder.com vandaan.

En dat alles precies past mag je ook wel verwachten he.

Comment

• We hebben weer geinvesteerd in nieuwe flightcases (gebouwd door KIRO):

- 2* Case voor Z3000
                            - 2* Case voor Z1200
                            - 2* Case voor 2* TT25SMA
                            - 2* Case voor 2*Samsung LEDscherm

Comment

• Ik laat ook altijd alles bij KIRO bouwen. Fijne gast.

Comment

• vandaag maar een helm gaan kopen.
                                ze zijn tegenwoordig verplicht in het sportpaleis, en die bouw helmen zijn helemaal niks.

Comment

Working...
                                X