Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zijn hier gewoon 1024 * 768?

Comment

• Bij mij is ook het complete forum vertweevoudigd...

Je set up is niet verkeerd. Aan de ene kant wordt het nummer gemaakt, en de andere kant wordt het weer afgespeeld ;-)

Comment

• yep i.d.d. gebeurt regelmatig

Comment

• De foto's zijn inderdaad veel te groot en rekt het forum uit maar voor 1x vind ik het niet erg, want nu kan ik beter de details zien van een mooie studio.

Comment

• Zeker een mooi studio, dat zou ik wel willen hebben!

Comment

• Mooie setup!

Foto's even naar links veranderd. Er staat een automatische resize-functie op de wensenlijst, maar het is even de vraag wanneer ICT hier tijd voor kan vrijmaken om het te ontwikkelen. Ik ga kijken of er een mogelijkheid is om dit iets te versnellen, maar kan niets garanderen.

Comment

• Daar bestaan modificaties voor, op 10 minuten is dat geinstaleerd ;-)

Comment

• Oh Rick dat kan heel makkelijk met JavaScript :)

nclick="if(originalwidth[this.src] > 640){ window.open('[IMG URL]', 'Plaatje', 'width='+(originalwidth[this.src] + 20)+', height='+(originalheight[this.src] + 20)+',menubar=no, scrollbars=no, status=no, toolbar=no'); }" onload="if(this.width > 640){originalwidth[this.src] = this.width; originalheight[this.src] = this.height; this.width = 640; this.style.cursor = 'pointer'; }else{ originalwidth[this.src] = this.width; originalheight[this.src] = this.height; } "

Comment

• En een nieuwe Allen Heath ZED14 in de studio voor zangopnamen... still going strong!

Comment

• En weer een "kleine" KIRO bestelling:

- Flightcase voor Pearl Tiger
                      - Flightcase voor Soundcraft Si Compact 24

Comment

• net een nieuwe layerhamer inc holster besteld

Comment

• 2 ADJ sat-1 tussenpaaltjes.

Comment

• ZGAN voor weinig :D

Comment

• Zo, ik ben ook al een tijdje niet meer op dit forum geweest. Heb ondertussen wel te melden dat mijn ledparren al voor de 3e keer teruggestuurd zijn, en krijg van bax nu de ADJ LED parren.
                              En ik heb 2 kaartjes voor Bus 1 besteld ;)

Comment

• Mooie geste van bax want de ADJ zijn een stuk duurder.
                                Ik heb er nog 8 liggen van ADJ wat ik niet meer gebruik maar met die parren heb ik nooit probleem gehad, intusen overgeschakeld naar kls 801.

Je zal geen spijt hebben van de ADJ

Comment

Working...
                                X