Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe visitekaartjes (heb ik al een tijdje) en zaterdag 2 ADJ ledparren erbij (:
    Onze lichtset is dan: 4x American DJ LED par 56 1x BeamZ Asopus mushroom 1x Ibiza LAS-30G laser, alle dmx, en een American DJ DYNOFOG 1000 rookmachine.

Comment

• 2 nieuwe speakerstatieven

Comment

• Twee RGB lasers. Lekker compact en een erg mooie output. =)

Comment

• Welke lasers?

Comment

• kleine flightcase koffertje (Dap) met plukschuim en een paar spanningssloffen, toch leuk die sinterklaaskorting.

Nu de invulling nog voor het koffertje.

Comment

• Ik ben zo te zien weer lief geweest dit jaar volgens de sint.

Comment

• Nieuwe slant flightcase http://www.bax-shop.nl/combi-flightc...t-details.html met hiervoor een nieuwe 19 inch stekker doos. http://www.bax-shop.nl/230v-19-inch-...t-details.html
                De rest van de spullen kan ik nu vanuit 3 flightcases overzetten in 1. Zal zo'n 20 minuten opbouw- en ook afbreektijd schelen schat ik. Tevens zal ik minder hoeven sjouwen. Gemak dient de mens.

Comment

• Nieuwe K&M luidsprekerpaaltjes, 1 kant m20 en andere kant het draaisysteem :)

Comment

• -laptopstand
                    -stofkap voor mn ergo
                    -en veeel kabels

Comment

• 10meter dmx kabel + chauvet obey 10, alleen jammer van de britste stopcontactaansluiting die ik erbij gekregen heb, morgen eens voor bellen

Comment

• Weer een paar american dj mega tri par profiles, ten nminste hij is weer eens niet leverbaar.
                        Wat ik me afvroeg is, ik heb nu al de factuur gekregen maar heb de lamp dus nog de komende 3 weken niet in huis, ik heb dus in feite niet 1 jaar garantie op de lamp. Nu maakt mij die 3 weken niet zoveel uit maar toch vindt ik dat dit natuurlijk niet klopt, zeker niet als bax daar moeilijk over gaat doen, waar ik niet vanuit ga...

Comment

• Je hebt toch ook een leveringsbon met daarop een datum ;) lijkt me duidelijk dat je hem dan pas gekregen hebt. Maar inderdaad het beste kan je even contact op nemen met bax zelf.

Comment

• KRK V88 set erbij!

Comment

• Ook hier voor de heb wat erbij. Setje van 4 ad-system topjes ( 8 inch impuls ) met 2 ad-system basjes ( 15 inch impuls )

Leuk voor de heb en als extra'tje voor onze ad-system spectra set. Dan is een eventuele delay ook gewoon allemaal van 1 en het zelfde merk.

Enne lekkere compacte kleine lichte speakers die toch goed klinken is natuurlijk nooit wat mis mee ;)

Comment

• @Ronny waar koop jij AD-system kasten? Linkje mag je evt wel in pm sturen.

Comment

Working...
                                X