Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Laatste verhuuruitbreidingen:
- 2* Skyrose 3000w.
- Div Prolyte H30V (hoeken, lengtes)
- 5* Procab 100m xlr haspelLast edited by Ultrasound Productions; Monday-17-12-2012, 22:06.
Comment
-
vandaag weer e.e.a. gekocht
- reserve lampen voor de (ouderwetse) moonflower en mushroom die ik 3/4 keer er jaar onder stof vandaan trek voor kinderdiscos
- Extra effectje voor de leuk erbij: American DJ Color Burst LED
- HQ portable LED verlichting om wat meer te zien in de avond in de garage
- Penn Elcom Vlindersluiting ter reparatie van kapotte
- Penn elcom voetjes voor flightcase
- Rood Gaffa tape
- Wit gaffa tape
- Dot stapelbare transportboxen voor opbergen/transport van spullenLast edited by zassie; Monday-17-12-2012, 22:22.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostWat me eigenlijk meteen opvalt.
Geen speakon uit.
Connector van de verkeerde kant erop geschroefd.
Awwwww tape.
Antenne + ontvanger erg laag en voor je knoppen.
Verder niet verkeerd
Er komt nog ipv tape een blindplaat en een zone mixer.
Aantennee ga ik dan wat hoger plaatsen.
Bedankt!
Comment
-
@bluesky je kan altijd gewoon speakon er in zetten, men pakt speakerkabel en doet aan de ene kant een speakon connector, dit doe je ook met een chassisdeel in de case. Veel minder gepruts! Heb evt nog wel 2 speakons liggen (chassis) me aan elk 1m kabel en draadklemmem als uiteindes, en nog 2 neutrik speakon connectoren voor aan de kabels aan de speakers.
Comment
-
Originally posted by DynaSpan View PostWelke heb je?
Hier in de buurt staan ze in promotie, per 2 stuks en je krijgt er nog 10 patronen bij in de kleuren die je zelf wenst.
Dus was de keuze vlug gemaakt, en als je in dezelfde prijsklasse blijft zijn alle shooters kwalitatief gelijk aan elkaar, enkel het merk verschilt of je moet naar een duurdere shooter gaan maar voor mijn doel zijn die dan weer te zwaar en schieten ze veel te ver.
Straks komen er 2 collega's naar mijn huis die ook interesse hebben in de confetti schooters en we gaan die straks eens testen bij mij thuis.
Comment
-
Originally posted by Mol View PostE-shot van het merk confettimaker, voorzien van powercon in en uit.
Hier in de buurt staan ze in promotie, per 2 stuks en je krijgt er nog 10 patronen bij in de kleuren die je zelf wenst.
Dus was de keuze vlug gemaakt, en als je in dezelfde prijsklasse blijft zijn alle shooters kwalitatief gelijk aan elkaar, enkel het merk verschilt of je moet naar een duurdere shooter gaan maar voor mijn doel zijn die dan weer te zwaar en schieten ze veel te ver.
Straks komen er 2 collega's naar mijn huis die ook interesse hebben in de confetti schooters en we gaan die straks eens testen bij mij thuis.
Misschien een filmpje? Als dat lukt :)
Comment
-
Originally posted by DjRRRenetjuh View Post@ Mol, zou jij mij een link willen sturen van deze confettishooters in PB?
Ik was van plan om ze bij bax te kopen maar het is crisis voor iedereen en als ik ze 178 euro goedkoper kan krijgen per 2 stuks, met daarop nog gratis 10 patronen dan moet ik niet twijfelen.
Ik bespaar op mijn 4 shooters 356 euro + 20 gratis patronen, dit laat ik niet liggen.
De shooters zijn identiek aan deze, enkel een ander merk op het kastje: http://www.bax-shop.nl/confetti-mach...t-details.htmlLast edited by Mol; Saturday-22-12-2012, 15:23.
Comment
-
Originally posted by Mol View PostOmdat bax al veel gedaan heeft voor mij, wil ik niet hun klanten naar andere webshops sturen, dat zou niet mooi zijn.
Ik was van plan om ze bij bax te kopen maar het is crisis voor iedereen en als ik ze 178 euro goedkoper kan krijgen per 2 stuks, met daarop nog gratis 10 patronen dan moet ik niet twijfelen.
Ik bespaar op mijn 4 shooters 356 euro + 20 gratis patronen, dit laat ik niet liggen.
De shooters zijn identiek aan deze, enkel een ander merk op het kastje: http://www.bax-shop.nl/confetti-mach...t-details.html
Comment
Comment