Nog even wachten, niet echt licht geluidsgerelateerd, maar er komt hier begin volgend jaar een spliksplinternieuwe ford transit custom op de oprit te staan. (hoeft de aanhangwagen niet altijd mee met geluid...)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Hier ook weer wat nieuws.
Vandaag toch in zeeland dus maar meteen even doorgereden naar bax. Nog net even 3fm mee gepikt en vervolgens afdeling licht / geluid even van hun werk gehouden.
Maar wat is er dan nieuw? Nou 2x een eurolite led dmx moonflower ding gekocht. Hadden we nog nodig voor de carnaval. Dus 2 heerlijk foute effecten gekocht.
Ook een doosje 9v batterijen mee genomen want laatst hadden we die ook de laatste in de di box geduwd.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostOok een doosje 9v batterijen mee genomen want laatst hadden we die ook de laatste in de di box geduwd.
puur interesse. waarom gebruik je een 9v blokje ipv 48 v phantom?
Comment
-
We gebruiken 9v in onze bss omdat niet altijd 48v beschikbaar is. Als je een wannebe dj hebt met een 100 euro midi controller dan heeft die helaas geen xlr uit of 48v. Dus als ditt op onze actieve set moet draaien is het ding ertussen en klaar.
Op onze tafel zit wel 48v dan word de 9v ok niet gebruikt.
Daarom
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostWe gebruiken 9v in onze bss omdat niet altijd 48v beschikbaar is. Als je een wannebe dj hebt met een 100 euro midi controller dan heeft die helaas geen xlr uit of 48v. Dus als ditt op onze actieve set moet draaien is het ding ertussen en klaar.
Op onze tafel zit wel 48v dan word de 9v ok niet gebruikt.
Daarom
Comment
-
Neej op een grote set komen ze niet zomaar met hun midi controller. Maar ik heb hier ook een 3 of 4 dj's die zelf alleen een controllertje hebben voor thuis en meer niet.
Wij leveren dan alles. Dus actief speaker setje of iets met een amp rack en een proccesor. Dan is dus toch wel alles redelijk goed afgeschermd. Wat licht erbij en klaar, tot morgen haha
Comment
-
Het is jack in en geen tulp hoor ( wel verlopen deze op tulp die achter in me djx-750 gaat xlt is niet aanwezig op het mengpaneel )
Inderdaad ik heb de verkeerde besteld ik heb al een blauwe besteld.
( het scheel ik heb nog een gat over daar monteer ik de ingang in en maak van de witte zoals het hoort de uitgang )
:)
Comment
-
oke dat het jack was kon ik inderdaad niet zien. Maar waarom dan jack en niet voor xlr gaan als je toch een verloop gebruikt? Xlr is toch wel wat meer de standaard als je met een eventuele vervolg mixer zou gaan werken. Beetje jammer als je dan weer je connectors moet gaan vervangen.
En zoals al aangegeven vind ik het altijd erg jammer als mensen de connectoren aan de verkeerde kant van het gat vast zetten. Vind ik persoonlijk er altijd een beetje slordig uitzien.
Comment
Comment