Niet helemaal l&g gerelateerd maar ik ben sinds kerstavond trotse eigenaar van een iPad met retina display (ipad 4). Gaat natuurlijk gebruikt worden icm daslight... Ook een nieuwe jvc camera onder de kerstboom gevonden waarmee ik voortaan mijn time-lapse opnames mee ga maken en natuurlijk ook gewone filmpjes van lichtshows maken die ik hier ga posten ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Maar de camera kan ik beter neerzetten op een statief en heb ik waarschijnlijk meer opties... IPad zit je weer te kijken hoe ga ik die neerzetten en ... Camera (jvc everio gz-ex215beu heeft time-lapse functie ingebouwd... Ook heeft ie WiFi waarmee ik direct op YT kan uploaden, maar dat heeft de iPad ook...
Comment
-
Vandaag twee externe HDD's van 500 GB, een skytec SMWA15, een reserve-audio interface en wat kabels besteld.
Na lang twijfelen ben ik toch voor de skytec gegaan. Ondanks dat veel mensen het een "slecht merk" vinden, heb ik na aanleiding van een paar video's en wat toch wel vrij positieve reviews besloten het het voordeel van de twijfel te geven. Ik verwacht er vrij weinig van, en we zien morgen wel wat die kastjes allemaal wel en niet kunnen... Waarschijnlijk schrijf ik nog wel een uitgebreide review op dit forum als ik ze uitgetest heb.
Comment
-
Rackje in de maak.
Mijn 3 podiums kunnen ruilen tegen 4 ledbollen van 40cm, waterdicht,16 kleuren met verschillende overgangen, draadloos te bedienen en oplaadbaar dus geen stroom nodig en werken 8 tot 10u.
Als ik tevreden ben over de ledbollen komen er nog 6 bij want je moet er veel hangen om een super effect te verkrijgen.
Comment
Comment