Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet helemaal l&g gerelateerd maar ik ben sinds kerstavond trotse eigenaar van een iPad met retina display (ipad 4). Gaat natuurlijk gebruikt worden icm daslight... Ook een nieuwe jvc camera onder de kerstboom gevonden waarmee ik voortaan mijn time-lapse opnames mee ga maken en natuurlijk ook gewone filmpjes van lichtshows maken die ik hier ga posten ;)

Comment

• timelapse kan je net zo goed maken met je ipad.... is een hele goede app voor en bijpassende rekentool voor instellingen. aangezien je beeld toch statisch is....

Comment

• Maar de camera kan ik beter neerzetten op een statief en heb ik waarschijnlijk meer opties... IPad zit je weer te kijken hoe ga ik die neerzetten en ... Camera (jvc everio gz-ex215beu heeft time-lapse functie ingebouwd... Ook heeft ie WiFi waarmee ik direct op YT kan uploaden, maar dat heeft de iPad ook...

Comment

• zijn hele handige beugels voor ipad die je aan een microfoonstatief kan monteren, in een truss kan hangen, etc.

Comment

• Die beugels heb ik onlangs in de shop van bax zien liggen aan de kassa, kosten bijna niets en heel handige dingen.

Comment

• Ipad 4 heb ik ook pas gekregen, en ben er ook zeer blij mee..
              Eerst dacht ik "wat moet je ermee" maar nu gaat ie echt overal mee naartoe..

Paste helaas niet onder de kerstboom: setje l'acoustics 12XT

Comment

• Vandaag twee externe HDD's van 500 GB, een skytec SMWA15, een reserve-audio interface en wat kabels besteld.

Na lang twijfelen ben ik toch voor de skytec gegaan. Ondanks dat veel mensen het een "slecht merk" vinden, heb ik na aanleiding van een paar video's en wat toch wel vrij positieve reviews besloten het het voordeel van de twijfel te geven. Ik verwacht er vrij weinig van, en we zien morgen wel wat die kastjes allemaal wel en niet kunnen... Waarschijnlijk schrijf ik nog wel een uitgebreide review op dit forum als ik ze uitgetest heb.

Comment

• Wederom uitbreiding Prolyte H30V met 12* 3,0 meter.

Comment

• Hier ook weer wat nieuws.

10x een 4bar par 64 met raylight 500 watt halogeen
                    8x een losse par 64 met een mfl 1000 watt persglas lamp

Nu nog even de dimmers en zo netjes in de case monteren en klaar.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post

10x een 4bar par 64 met raylight 500 watt halogeen.
                      Een collega heeft 4x een 4bar met par 64 , 500 watt halogeen te koop.

Comment

• Mwa een 10 setjes erbij is voorlopig wel weer even genoeg.

Hebben ook nogal wat led parren en wat 4 bars met par 56. Dus voor de komende tijd geloof ik het wel weer.

Als er nog meer zouden komen is het sowieso kls 801. De standaard parren ziin er voort wel genoeg.

Comment

• Met 10 setjes kan je al een tentje van verlichting voorzien. :)

Comment

• mijn klimgordel komt er aan :)

Comment

• Rackje in de maak.

Mijn 3 podiums kunnen ruilen tegen 4 ledbollen van 40cm, waterdicht,16 kleuren met verschillende overgangen, draadloos te bedienen en oplaadbaar dus geen stroom nodig en werken 8 tot 10u.
                              Als ik tevreden ben over de ledbollen komen er nog 6 bij want je moet er veel hangen om een super effect te verkrijgen.

Comment

• laatst windups gekocht , nu nog truss adapters erbij en klaar is kees (of nigel !)

Comment

Working...
                                X