Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kost zoiets? En waar heb je ze besteld?

Comment

• Zojuist binnengekomen: 16x Briteq BT-W36L3 LED movinghead.

De beste mac 101 kopie op dit moment verkrijgbaar.

Comment

• Originally posted by Stefke View Post
        Was je set verzekerd? Nog iets gehoord van de politie of gezien op marktplaats ofzo?
        Verzekeren tegen diefstal in de losse verhuur is niet mogelijk. Dus een keer slikken, en snel vergeten...

Comment

• Oh, de briteq en Mac 101 etc hebben net allemaal een vervanger! Nu uitvoeringen met quad leds... Ik wil er ongeveer 5 naast elkaar gaan zetten en helemaal vergelijken tot op ieder detail na... Mijn vergelijking zal ik uiteraard ook op het forum posten...

Comment

• De Mac 101 een vervanger? De Rush MH2 bedoel je dan? ;)

Comment

• De mac 101 achtigen, Dus ook de briteq, de adj inno beam, ...

Comment

• Omdat een mens nooit genoeg in- en uitgangen kan hebben op z'n mixer: Een extra Yamaha Rio3224-D I/O rack.
                Volgende geplande aankoop: Berg netwerkkabel, met Ethercon uiteraard.

Comment

• Hey hier ook nog 40m nodig op haspel en n chassis deel :mrgreen:
                  Hebben 1 90 graden truss hoekje erbij, en er komt een cuecore en 2x 1,5m rechte vierkante truss aan...

Comment

• 3x 2 meter truss, 2x ADJ ST-132 met trussadapters en een extra multidim.

Comment

• zojuist 2 stuks cdj-2000 Nexus besteld..

Comment

• Vandaag maar eens richting bax gereden. Eindelijk de nieuwe winkel gezien, heerlijk rustig alles kunnen bekijken. Weggegaan met een Showtec Atmos F350, Alpine MusicSafe Pro, een nieuwe ledpar (oude was kapot) en een standaard halogeenlampje.

Comment

• Nieuwe laptop besteld, morgen of vrijdag staat hij klaar.

ASUS K95
                          18.4 inch
                          Intel i7 quad core
                          120 SDD intel Harde schijf + een schijf van 1TB (uitbreidbaar tot 3TB)
                          Geheugen 16 GB RAM
                          USB 2.0 2x
                          USB 3.0 2X

Morgen komt er ook een PA mixer binnen.

Vrijdag naar bax om draadloze microfoons uit te testen (shure, sennheiser, Line 6)

Comment

• Vertel wat voor live mixer is het geworden. Ben wel benieuwd.

Comment

• Ah niets speciaals, ik zocht iets waar ik een 6 tal microfoons kon op aansluiten en wat galm op de microfoons kan geven, zal gebruikt worden bij amateurzangers dus hoefde ik geen dure tafel, op de tafel kan ik 10 microfoons op aansluiten dus ruim genoeg.

SynQ SMP 16.42 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

• Nieuw besteld: Sunlite Suite 2 Basic Class. Werd wel tijd, al dat programmeren en steeds een andere show.. Zo bleef ik bezig

Comment

Working...
                                X