Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn 2 wind up statieven die ik gebruik voor de kls 801 zijn stuk, ze willen niet meer zakken en daar ik morgen 1 statief nodig heb ben ik vlug naar een dealer gereden achter 2 gewone statieven, jb system LS-64

Comment

• Uitbreiding verhuur met:
      - 2x Meatrack AED
      - Div Prolyte H30V lengtes (0,50/0,71/1/2m.)

Comment

• Gisteren 3x Showtec Pixelbar binnen gekregen en zaterdag nog even een SD-kaartje bestellen voor mijn camera...

Comment

• Traktor S2, ben er super blij mee!!
          Nu nog uitzoeken wat er allemaal op zit :)

Comment

• Niet zozeer geluid, wel nodig voor mijn werk (en zeker leuk speelgoed): Nikon D3200 met 18-150 mm lens, UV filter en Rittz diffuser

Comment

• 4 stuks Expresion5000 :)

Comment

• 2 usb connectors laten inbouwen in mijn flightcase.

Comment

• en onze nieuwe mengtafel is ook eindelijk gearriveerd
                  een nieuwe soundcraft expression 2

Comment

• Ook hier ondertussen weer wat nieuws

2x Rode nt3
                    1X magnum 2500hz
                    een Flightcase voor onze led dmx moonflowers
                    4 dmx splitter boosters
                    Heleboel klein grut om de cuelux pro dongels met splitter en al netjes in te bouwen

Comment

• Hier een ruime 50 meter DMX erbij gemaakt...

Comment

• Nieuw in de verhuur:

Briteq BTX-Beam 5R Movingheads (ClayPaky sharpy kopie's).

Vanaf komende week ook per twee in degelijke maatbouw kisten.
                        Ook nieuwe maatwerk kisten besteld voor alle Briteq 101's.

Comment

• Wij hebben ondertussen ook onze eerste 2 meatracken af voor onze fourbar par 64. de eerste 8 kunnen dus al weer veilig opgeborgt en vervoerd worden. Als ze bevallen zullen we er nog 2 bij maken voor de overige parren.

Comment

• Vandaag Indigo 4500 nr 5 en 6 opgehaald. Nu nog een kistje om eromheen

Comment

• Paar weekjes terug al aangeschaft 1 x Line 6 XD-V55 + 2 x Line 6 XD-V35 draadloze microfoons.
                              Vandaag binnen gekregen: 1 x QSC K-sub + 2 x K 8 topjes.

Comment

• Maandag een nieuw cd-koffertje van Perel binnen gekregen (en het was nodig)

Comment

Working...
                                X