Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een gloedje nieuwe DJM-900NEXUS afgelopen week gekocht. Leuke vervanger voor de Reloop RMX-40. Over enkele weken een maatbouw flightcase laten maken voor de CDJ-400's en de DJM-900.

Binnenkort maar de Fazer vervangen voor een Hazer en dan gelijk 2 LED washes bestellen...

Comment

• deze week een 2e hands dmx strobe met maar liefst 2700watt in huis gehaald

Comment

• Hier de laatste tijd ook nogal behoorlijk uitgebreid.

2x een 12x10 amp pegasus pls dimmer
        175m 10 polige harting
        2x vmb statief
        2x backdrop 6x4 m
        1x eurolite kls 801
        vracht lee filters
        magnum 2500 hz hazer + dmx module
        1 custom case voor de magnum 2500 hz hazer laten maken
        extra hazer vloeistof
        30 xlr kabels ( 10x 1,5m 10x 3m 10x 5m )
        6x multidim dimmer mk3
        2x 21 cm pro truss
        een heleboel chasis delen
        30 stekker doosjes
        vrachtje nichiban tape
        vast nog wel meer maar dat ben ik al weer vergeten.

Comment

• Paar weken geleden gekocht: Martin Magnum 2500hz hazer ter vervanging van onze Velleman hazen. Een flinke verbetering!

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
            Hier de laatste tijd ook nogal behoorlijk uitgebreid.

magnum 2500 hz hazer + dmx module
            1 custom case voor de magnum 2500 hz hazer laten maken
            Heb je voor mij wat info/foto's/prijzen hiervan? Ik ben ook op zoek naar een flightcase voor de hazer.

Comment

• Zal ik komende tijd maken maar schrik niet van de prijs want onze op maat gemaakte case koste iets van 350 euro

Comment

• Wegens het afbreken van de antenne van mijn beltpack mijn Sennheiser G2 set maar ingeruild voor een G3 set (EW 152).

Repareren was geen optie (was hij te lang weg) en aangezien de G2 toch vervangen moet gaan worden binnen nu en 2015 maar even de € 100 retourdeal meegepakt

Comment

• Binnen 14 dagen ga ik naar een dealer toe om te kijken naar ledparren die ik zal gebruiken als uplighters, ik heb er 20 stuks nodig.
                  Ook worden er 4 nieuwe movingheads aangekocht, mijn indigo's 4500 laten me steeds in de steek en die gaan er dus uit.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                    Binnen 14 dagen ga ik naar een dealer toe om te kijken naar ledparren die ik zal gebruiken als uplighters, ik heb er 20 stuks nodig.
                    Ook worden er 4 nieuwe movingheads aangekocht, mijn indigo's 4500 laten me steeds in de steek en die gaan er dus uit.
                    Hey Jacky,

Je kan misschien eens kijken naar de WiFly series van ADJ. Zijn led spots met ingebouwde accu en draadloze DMX. Hoef je geen kabels voor je uplights te leggen wat tijd bespaart.

Zijn helaas wel een tikje duurder als gewone led spots
                    Last edited by DynaSpan; Sunday-04-08-2013, 17:20.

Comment

• Beetje duur met een prijs rond de 300 euro/stuk want ik heb er 20 nodig.
                      Last edited by Mol; Sunday-04-08-2013, 17:54.

Comment

• Hey hoe maak je een forum alvast bedankt

Comment

• Hoi allemaal ik wil graag beginnen als hobby dj beginnen ik heb een budget van 120 euro ik wil graag een midi controller en ik heb al boxen en een macbook wat kan ik doen het hoeft niet alleen een midi controller te zijn het kan ook met nog iets anders zijn alvas bedankt

Comment

• @ matsrutjes

Dit topic is meer gericht op, kijk eens wat ik gekocht heb wouw ohhh ik wou dat ik dat ook had.

Meer een off forum topic dus wat nog wel binding heeft met de audio visuele kant van het vak.

Voor advies kan je dus beter zelf even een nieuw topic maken met daarin duidelijk omschreven wat je nu precies wil en wat je wensen en eisen zijn.

Comment

• Hoe maak je een nieuwe forum ik ben nieuw

Comment

• Ga na de juiste categorie voor je vraag en klik boven of onderaan de pagina op de roze knop met "Plaats een nieuw onderwerp"

Comment

Working...
                                X