Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ronennieshow View Post
    Gelukkig hoef ik er nog niet aan te wennen maar er is er wel 1 ondertussen.
    Een 15 inch mac book pro:(
    Ruilen? Ik heb hier een mooie paar maanden oude windhoos klapjapanner met verlicht toetsenbord maar krijg steeds meer een hekel aan Windows, vandaag al weer 3 uur bezig geweest om studiomanager drivers te installeren voor de LS9 maar nee hoor....... En op de macbook van MN collega, poef werkt! :cry:

Comment

• Dan wens ik je ook meteen succes om een dbx rackdrive 260 goed werkend te krijgen op een mac. Of wie weet een rcp 2001 controller van bpm studio.

Ik kan ondetussen al wel wat meer oordelen over mac vs windows. En ja er zitten voordelen aan en ja er zitten ook zeer zeker nadelen aan. Geen van beide systemen werkt helemaal probleem en foutloos. Maar goed dit zal altijd een eeuwige discussie blijven.

Daarnaast hey ik maak me er niet zo heel druk over. Me maatje moet er het meest mee werken ik hooguit een keer snel wat licht erop proggen en een muziekje aanzetten. Dit maakt totaal helemaal geen enkel verschil tussen een windows en een mac. Dus gelukkig heb ik nog even ( tot de mijne ophoud ) voordat ik een keuze moet gaan maken tussen mac en windows. We zullen zien wat we tegen die tijd weer willen en nodig hebben.

Maaruh paar maanden oud dan is er dus gewoon niet goed genoeg nagedacht over wat je nodig hebt ( of het budget was niet voldoende want niet normaal wat zoon kreng kost )

Comment

• Daar heb je inderdaad wel gelijk in, dat probleem met de systeemprocessor hebben wij ook, Xilica heeft ook alleen software voor Windows.
        Je zou inderdaad zeggen dat ik er dan niet goed over nagedacht heb, maar i.v.m. studie en ook budgettaire reden toch maar de huidige laptop gegaan, kost de helft van "zoon kreng" ;).

Maar nu back on topic:
        Ik heb een aantal verloopkabels binnen gekregen, ditmaal gekozen voor de classic serie van Procab. Tot nu toe vind ik deze serie fijner dan de reference serie, ze voelen/lijken echt als ouderwetse degelijkheid :).

Comment

• Vandaag bij de Duitse concurrent langs geweest om wat haakjes te halen voor de nieuwe kopjes en de downriggers, waar 1tje van klaar is en de andere 3 van worden gemaakt...

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
            Laser head of confetti head? :D
            Laserhead wel over gedacht, maar wordt teveel sloopwerk. Confettihead is niet praktisch aangezien je dan multiload in zou moeten bouwen en in de praktijk denk ik niet dat je er veel profijt van hebt.

Comment

• Mijn nieuwste aanwinst; een Alto Pro TSSUB12!

Na een uurtje zijn al mn twijfels over dit subje helemaal verdwenen. Voor z'n grootte is het echt een monster. Samen met mn actieve alto pro ts110's echt een supersetje (voor een enthousiaste tiener dan ;) ) Over een tijdje komt nog wel een uitgebreide review :)

Comment

• Gisteren, na een spannend logistiek avontuur, onze lichtbrug binnen gekregen. 2x Duratruss Wind-ups en 2x2m Prolyte Truss met haken en alle toebehoren. Vanmorgen het hele spul uitgepakt en opgebouwd in de woonkamer.

Ik moet zeggen dat het al mijn verwachtingen overtrof. Het staat als een huis. Je kunt er zelfs aan hangen (en ik ben niet de lichtste :-)

Een nadeel: in een standaard woonkamer van 250cm hoog hangen je lampen wel wat laag.

Dinsdag gaat de brug voor het eerst mee naar een klus. Dan kijken we of er nog 1 of 2 meter tussen moet.

lichtbrug1.jpglichtbrug2.jpg

Comment

• Gisteren, na een spannend logistiek avontuur, onze lichtbrug binnen gekregen. 2x Duratruss Wind-ups en 2x2m Prolyte Truss met haken en alle toebehoren. Vanmorgen het hele spul uitgepakt en opgebouwd in de woonkamer.

Ik moet zeggen dat het al mijn verwachtingen overtrof. Het staat als een huis. Je kunt er zelfs aan hangen (en ik ben niet de lichtste :-)

Een nadeel: in een standaard woonkamer van 250cm hoog hangen je lampen wel wat laag.

Dinsdag gaat de brug voor het eerst mee naar een klus. Dan kijken we of er nog 1 of 2 meter tussen moet.

lichtbrug1.jpg
                  lichtbrug2.jpg

Comment

• Er ging iets mis. Sorry.
                    Last edited by Theo56; Saturday-28-12-2013, 23:46.

Comment

• Originally posted by joeri369 View Post
                      Daar heb je inderdaad wel gelijk in, dat probleem met de systeemprocessor hebben wij ook, Xilica heeft ook alleen software voor Windows.
                      Je zou inderdaad zeggen dat ik er dan niet goed over nagedacht heb, maar i.v.m. studie en ook budgettaire reden toch maar de huidige laptop gegaan, kost de helft van "zoon kreng" ;).
                      XTA Biedt ook enkel maar software voor Windows aan, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat AudioCore prima werkt met Wine op een Mac ;)
                      Probeer het eens met de software van Xilica?

Comment

• Verrek, gebruik nog wel eens regelmatig linux met wine, dat ik daar zelf niet op kom! Dank voor de tip!

Comment

• Toch vreemd dat we dan al meer dan een jaar xilica's aansturen vanaf macbooks met Xconsole_Mac ;)
                          Mischien nog eens goed op de site kijken anders.

Comment

• He inderdaad, nog nooit eerder gezien:p.
                            Handig, dank!

Comment

• mijn nieuwe aanwinst ayra wsm04 http://www.bax-shop.nl/rook-machines...t-details.html ervaring volgd nog.

Comment

• nieuw jaar nieuw speelgoed.
                                1x xilica 3060
                                1x denon hd2500

Comment

Working...
                                X