Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Als uitbreiding hier 2 extra dvx d12 hp toppen van db-technologies gekocht.
Ook maar meteen een setje hoezen erbij.
Enne een 1000 strep bandjes om de kabels vast te zetten / oprollen wat dan ook. Eens kijken of dit wel wil werken want tape ga vervelen, tayrip is geen doen en een stomme stiek is ook niet ons ding. Anders maar weer terug naar de tape.
Voor de grotere projecten hebben wij een andere lichttafel aangeschaft, de keuze is gevallen op een High end systems Roadhog 3 met playback wing.
Super tafel! Een enorm verschil met de zero88 die we eerst hadden maar dat komt doordat deze tafel veel meer kan. :)
Pics: 2014-04-04 14.35.56.jpg2014-04-04 16.41.18.jpg
Een JB Systems CD570.
Meest simpele wat je kunt krijgen, maar goede ervaringen mee.
99% van de muziek die ik draai komt vanaf een laptop (met of zonder controller).
Maar van die paar keer dat er wel CD"s gebruikt worden of voor tijdens pauze's van de band
even een compilatie CD zonder een laptop achter te hoeven laten is het wel handig.
En met een Marantz home-looking speler kan ik echt niet meer aankomen vandaag de dag.
Vorig weekend de Ayra ITA3D 600 RGB 600mW 3D ILDA DMX laser aangeschaft en gelijk kunnen gebruiken. Erg mooie laser met een groot bereik. Aangesloten op een DMX controller. Krijg er alleen nog geen gewone laserstralen uit. 3D en figuren gaat prima maar de echte vlakke lijnen krijg ik niet te pakken. Dit moet toch ook gewoon kunnen met een 3D laser? Iemand een idee?
Voor de rest een erg leuke toevoeging aan mijn lichtshow.
- 4x ALP LM 750
- 4x RCF TTS18A
- 4x RCF TT05A
- 14x RCF ART312a (Nu 22 op voorraad)
- 16x Showtec Compact PAR 7 Tri
- 2x Nieuwe discomeubels wit met LED
Hier ook weer nieuw speelgoed:
- 16x Martin Mac250 Beam
- Uitbreiding Pixelbar12's met 8 stuks
- 3x JEM ZR44
- 1x JEM K1 Hazer
- 1x Martin Magnum 850
- 2x Turbosound Milan M12 (als test)
Ik heb van de week nog even 100 meter prikkabel met gekleurde LED lampen gekocht. Iedere kabel is 20 meter lang en voorzien van een female shuko om ze door te lussen. De lampen hebben een plastic kapje en zijn dus vrijwel onbreekbaar. Was nog een flink zoekwerk om kabels met female shuko te vinden voor een nette prijs, en ook de lampen heb ik voor een prima prijs gevonden.
Ik had ze nodig omdat een klant ernaar vroeg. Ik had ze natuurlijk ook in kunnen huren maar ik vond het wel een leuke uitbreiding van mijn assortiment voor dat geld.
Begin deze week de Ayra WSM03 besteld en binnen gekregen. (1500 watt DMX rookmachine)
Via marktplaats nog een flightcase: namelijk de DAP Stack case 1 voor de rookmachine.
Binnenkort komt er nog een Dap stack case 1 voor al mijn xlr bekabeling en de verloopjes.
Comment