Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Freestyler kan net zo goed vastlopen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit mijn rookmachine op dmx ga zetten.

Comment

Ieder heeft zijn eigen keus.
      Ik vind voorlopig dit nog fijn!

Comment

Ik begrijp niet wat de voordelen van dmx op een rookmachine zijn (althans in combinatie met lightjockey/freestyler en dat soort dergelijke programma's.
        Wat is er mis met de martin magnum 650?

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
          Niks, het is een prima rookmachine, maar ik zou eerder voor een 1000W gegaan! ;)

Comment

Maar als dat totaal niet relevant is voor je toepassing heeft dat weinig zin.

-> back on topic dan maar, iemand nog iets leuks gekocht?

Comment

Originally posted by roderickk View Post
              Freestyler kan net zo goed vastlopen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit mijn rookmachine op dmx ga zetten.
              Ieder programma kan vastlopen, hangt er vanaf hoeveel programma's je op je laptop/pc zet.

Originally posted by --Djdave-- View Post
              Ik begrijp niet wat de voordelen van dmx op een rookmachine zijn (althans in combinatie met lightjockey/freestyler en dat soort dergelijke programma's.
              Ik kan genoeg voordelen bedenken, beginnen met het feit dat ik de rook best wel eens mee zou wille proggen als ik een musical bedien, of als ik een hoop rookmachines gebruik wil ik geen 5 afstandbedieningen.

Rookmachines zonder DMX kunnen ook beginnen te spuiten, heb het 1x gehad tijdens een bruiloft, het was de openingsdans en dat ding begon spontaan te spuiten. Snel de stekker eruit getrokken en de mic gepakt, toen de rook was opgetrokken gezegd dat dit vooraf was afgesproken met het bruidspaar (dit trucje ooit van iemand geleerd, nooit geweten dat ik het ooit nodig had :p). Bruidspaar lag in een deuk, rookmachine pas een hele tijd later weer aangezet.

Originally posted by Rick View Post
              Maar als dat totaal niet relevant is voor je toepassing heeft dat weinig zin.

-> back on topic dan maar, iemand nog iets leuks gekocht?
              Rolletje Nichiban Tape :D

Comment

Hierzo zijn we aan maatbouw cases begonnen en het bevalt ons prima:)

Comment

DBX 231 equalizer!
                  Zelfs als je niks instelt klinkt de hele boel al een stuk beter.
                  Zo denk ik overigens ook over de rest van DBX...
                  Merk-ge*l? Nee, gewoon altijd kwaliteit leveren. :)

Comment

Lichtbrug net opgehaald.

Morgen foto's. ;)

Comment

4 LEE vellen gekocht voor PAR64 + weer een rol tape.

Lee nummers komen morgen :p

Comment

Wat wegen die wind-up statieven veel zeg ;|

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
                          Wat wegen die wind-up statieven veel zeg ;|
                          Hadden we dat niet gezegd :p

Maar goed, ik heb ze nu ook voor mijn middelbare school aangeschaft.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                            Hadden we dat niet gezegd :p

Maar goed, ik heb ze nu ook voor mijn middelbare school aangeschaft.
                            Ik vind het serieus top dingen, hopen dat het morgen toch nog even mooi weer wordt in de middag, want dan kan ik hem even opzetten :)

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
                              Ik vind het serieus top dingen, hopen dat het morgen toch nog even mooi weer wordt in de middag, want dan kan ik hem even opzetten :)
                              Vergeet je dan niet om er een gewicht aan te hangen als je het omhoog takelt?

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                                Vergeet je dan niet om er een gewicht aan te hangen als je het omhoog takelt?
                                Dat vergeet ik niet, altijd even kijken hoe het staat.
                                En waarom zou ik dat niet vergeten?
                                EDIT: Anders krijg ik hem zeker niet meer naar beneden? :P
                                Last edited by BCDrivein; Thursday-01-10-2009, 22:16.

Comment

Working...
                                X