Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb ze gehaald bij de stickerkoning (hoorde een reclame op de radio en dacht gelijk nog even doen)

Comment

• Dat ziet er wel goed uit moet ik zeggen, die stickers van de Stickerkoning! Ook makkelijk dat je de prijs van te voren kunt berekenen, werkt meestal prettiger dan dat er nog onvoorziene kosten bij kunnen komen achteraf!

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
        Dat ziet er wel goed uit moet ik zeggen, die stickers van de Stickerkoning! Ook makkelijk dat je de prijs van te voren kunt berekenen, werkt meestal prettiger dan dat er nog onvoorziene kosten bij kunnen komen achteraf!
        Mm, dat was wel anders bij mij:

-Prijzen bleken later excl. BTW te zijn, dat ging er dus nog overheen
        -Geleverd logo van mij was in verkeerde kwaliteit --> €25,- extra kosten

Comment

• Oké, ik heb niets gezegd! Altijd irritant, sommige mensen vragen ons ook weleens waarom wij een product duurder aanbieden als een andere webshop, en of ze hem kunnen krijgen voor dezelfde prijs, blijkt het een excl. BTW prijs te zijn. Ja, en dan wordt het natuurlijk rekenen!

Overigens zijn veel van dit soort product met een exclusief BTW prijs, aangezien deze producten (zeker in massa-afname als deze stickers) eigenlijk niet door particulieren of bedrijven zonder KvK inschrijving afgenomen worden. Het kan natuurlijk, maar heel vaak zal het niet voorkomen. Ik ken het probleem zelf ook;)

Comment

• Meer nieuw spul!

Mau-9900-50827-00 M-Audio Keystation 49 E MIDI keyboard (OP=OP) 1,00 74,95 74,95
            AU-NP3RX Neutrik haakse jack plug stereo NP3RX 1,00 6,10 6,10
            U-10088 UDG CD/DVD label stickers (100 stuks) 1,00 14,95 14,95
            N-FUJI-CDRD259I Fuji Full Printable CD-R (25 stuks) 2,00 14,95 29,90

Comment

• Eindelijk, na 8 weken wachten.

2x dB technologies Flexsys F12!
              Wat een toppen. Ik zal binnenkort een review op het forum gooien. ;)

Foto:
              Last edited by Beckers Entertainment; Wednesday-04-11-2009, 21:16.

Comment

• Ben benieuwd naar de review, je hebt er de SUB15 onder liggen zo te zien?

Comment

• Nowpe. Zijn de 05's.
                  Achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik niet nét wat meer heb betaald voor de sub 15's (powercon, 800 watt, enz..) maar op deze manier kan ik m'n toppen ook fullrange aansturen.

Comment

• Ik heb dj hero renegade aangekocht op ps3.
                    is er iemand die dit ook heeft?

Comment

• Eerlijk gezegd lijkt me het helemaal niets met het woord DJ te maken hebben, laat staan de werkzaamheden:)

Comment

• Ik kan je zeggen. dat het heel naais spul is.
                        en als ik ik op extreem speel dat het echt super realistsch is. en anders ook maar dan is het makkelijk.

Comment

• Ik heb even een filmpje gekeken en t ziet er wel grappig uit!

Comment

• Eindelijk hebben wij onze driehoektruss met backdrops:)

Comment

• Truss type?

Comment

• Wij hebben voor eurotruss gekozen, omdat onze verhuurder dit ook bezit.

Comment

Working...
                                X