Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Workshop Zutphen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Workshop Zutphen

Hé,

Ik ga binnenkort naar een DJ Workshop in Zuthphen.
    Zijn jullie al een keer bij een DJ workshop geweest, en misschien ook in Zuthphen?
    En is zo'n workshop leuk?

Gr. Bram

Ik heb ooit met een CKV-dag een korte DJ-workshop gehad van DJ Sandstorm. Hij doet ook wel eens de 3fm jaarmix, als ik het me goed herinner. Heb toen voor de eerste keer eens gespeeld met draaitafels. Was wel interessant en uniek. Alleen was ik een van de enigen die vrijwillig wilde proberen om platen gelijk te krijgen. :D Best zonde, er konden maximaal 10 mensen aan de workshop meedoen tegelijk, uit een selectie van 300 man werden er dan willekeurig mensen getrokken d.m.v. een loting.. lucky me. :)
    Zorg dat je je een beetje voorbereidt, dat is een tip die ik heb. Welke vragen wil je stellen, waar wil je antwoord op hebben. De praktijk wordt je wel uitgelegd en je zult wel over de basis beheersen, maar het is toch heel anders dan met je CD'tjes. ;)

Comment

ik wil juiste een cursus gaan volgen.. hier bij dj school zuidholland.. maar het is echt duur.

Zodra ik kamer of flatje heb in rotterdam ga ik daar naar hiphophuis.

Comment

Bij DJ School Zuid-Holland krijg je aan het einde van de cursus wel een korting bij Bax-shop.nl, die kan oplopen tot 50 euro! Je verdient er dus wel iets mee terug, en het is inderdaad duur maar ze bieden hele goede cursussen aan!

Comment

Ook mensen die ervaringen hebben in Zuthphen ?

Comment

Er is meer dan de Dj School zuid-holland je hebt ook dj school gorinchem en music4-you hem kan ik persoonlijk en ook hij geeft erg goede cursussen en is vast goedkoper.

Al moet ik zeggen dat je bij de dj school zuid-holland wel echt alles krijgt van je uitstraling tot alle kneepjes van het vak.

Comment

Working...
            X