Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video Feedback - Gemaakt voor artiesten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Video Feedback - Gemaakt voor artiesten.

hallo iedereen.

Ik ben laatste tijd bezig geweest met een video voor andere mensen hun tracks.
    Omdat dit vooral voor andere mensen is bedoelt wil ik graag wat feedback van julie krijgen.
    [Link naar de video]

Dingen die nog aangepast gaan worden (maar nog wel wat suggesties op mogen komen).

#01: De letters gaan nog wat aangepast worden qua brightness en contrast.
    #02: Het rechter logo van de artiest/ep/album wil ik nog de hoekjes afronden en uitfeatheren (Hier zit ik helaas met een probleem dat er dan een groot geel vlak ontstaat maar dat moet ik ff oplossen).
    #03: De Focus op de 3d achtergrond ga ik hier en daar wat aanpassen zodat de RSR letters niet helemaal vaag worden zoals ze nu zijn.

ik zou graag feedback willen op de kleine details.

Groetjes, Daan

Laat ik het zo zeggen.
    Als dit een video was voor een nummer van mij zou ik vragen waarom het voor 80% vol zit met reclame van jou. :)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Laat ik het zo zeggen.
      Als dit een video was voor een nummer van mij zou ik vragen waarom het voor 80% vol zit met reclame van jou. :)
      omdat het mainly bedoelt is voor artiesten waarvan ik hun muziek mag publiceren :) (mijn platenmaatschapijtje)

maar hier en daar kan ik het natuurlijk makkelijk veranderen allemaal :) (eigen twitter/facebook/soundcloud eigen achtergrond tekst(de tekst die draait))

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
        omdat het mainly bedoelt is voor artiesten waarvan ik hun muziek mag publiceren :) (mijn platenmaatschapijtje)
        Juist..... :shock:
        En daarvoor willen artiesten graag dat jij het publiceert. Zodat hun muziek vergezeld gaat met een video vol reclame voor jou.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Juist..... :shock:
          En daarvoor willen artiesten graag dat jij het publiceert. Zodat hun muziek vergezeld gaat met een video vol reclame voor jou.
          euhm nouw soort van wel ja XD
          maar ik heb nog wel wat meer plannen die ik aan het uitwerken ben :)

Comment

Ben ik nu gek of mis ik de video?
            Er staat alleen een tekst. Die flasht af en toe. En verder een soort van visuele vu metertje.

Dit had je net zo goed op soundcloud kunnen zetten. Ik zie totaal niet de toevoeging van video.

Dit en dat je reclame de complete animatie overrompeld.
            Ik zou de aandacht eens wat meer bij je artiest leggen. Wat meer leven inje video brengen. Dan pas en heel misschien aan het einde een fade met je reclame. Niet zo zwaar over dreven voor op. Het gaat om de muziek en je artiest niet om jou. Van de meeste artiesten weet ik niet eens wie de platenmaatschappij is. Waarom? Omdat het er gewoon niet om gaat. De artiest die jij vertegenwoordigd moet voorop staan niet de maatschappij

Comment

Heey man. Weet waar je naartoe wilt ik heb zelf ook zo kanaal. Maar als ik jouw was zou ik je logo het meest de aandacht geven dat moet je herken punt gaan worden voor mensen. Dat ze meteen in de miniatuur afbeeldingen zien van: "heey dat is randomstyle records". Probeer niet te veel met je social media te gooien. Als ik jouw was zou ik dat in de beschrijving doen. Want mensen gaan je vanzelf volgen als je goede nummers online blijft zetten. verder zijn de effecten goed net zoals de kleuren. En als ik jouw was zou ik je audio animatie gelijk lijnen aan je cover(?) afbeelding onderin dat geeft net wat meer rust erin. Ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien. Zelf heb ik het wat rustiger, maar dat is misschien een kwestie van style en smaak :)

Comment

thx voor de feedback ik zal er zeker wat mee doen

wat betreft beyondlights dat hij niet zo recht eruit ziet is dat ik hem eerst recht op de onderkant van mijn logo had gezet maar nu het zwarte achtergrond van het logo transparant is lijkt hij scheef te zitten ja.

Comment

thx voor de feedback ik zal er zeker wat mee doen

wat betreft beyondlights dat hij niet zo recht eruit ziet is dat ik hem eerst recht op de onderkant van mijn logo had gezet maar nu het zwarte achtergrond van het logo transparant is lijkt hij scheef te zitten ja.
                  aaah op die manier. Ik snap hem. Kun je me een linkje sturen als die af is ben wel benieuwd. :)

Comment

Originally posted by beyondlights View Post
                    aaah op die manier. Ik snap hem. Kun je me een linkje sturen als die af is ben wel benieuwd. :)
                    jahoor dat zal ik zeker doen :)

Comment

hey ik dacht ik geef ff een update.
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

hier is de video.

zelf heb ik wat foutjes ontdekt zoals dat de twitch niet lekker liep de intro en Outro wat te snel zijn en dat ik het waarschijnlijk wat minder moet focusen op de social links want full screen full hd blijken ze er toch veel te groot uit te komen.

Comment

hey ik dacht ik geef ff een update.
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

hier is de video.

zelf heb ik wat foutjes ontdekt zoals dat de twitch niet lekker liep de intro en Outro wat te snel zijn en dat ik het waarschijnlijk wat minder moet focusen op de social links want full screen full hd blijken ze er toch veel te groot uit te komen.
                        Ik vind dit zelf al een stuk fijner kijken. Gaat goed man

Comment

thx :)

Comment

Working...
                          X