hallo iedereen.
Ik ben laatste tijd bezig geweest met een video voor andere mensen hun tracks.
Omdat dit vooral voor andere mensen is bedoelt wil ik graag wat feedback van julie krijgen.
[Link naar de video]
Dingen die nog aangepast gaan worden (maar nog wel wat suggesties op mogen komen).
#01: De letters gaan nog wat aangepast worden qua brightness en contrast.
#02: Het rechter logo van de artiest/ep/album wil ik nog de hoekjes afronden en uitfeatheren (Hier zit ik helaas met een probleem dat er dan een groot geel vlak ontstaat maar dat moet ik ff oplossen).
#03: De Focus op de 3d achtergrond ga ik hier en daar wat aanpassen zodat de RSR letters niet helemaal vaag worden zoals ze nu zijn.
ik zou graag feedback willen op de kleine details.
Groetjes, Daan
Ik ben laatste tijd bezig geweest met een video voor andere mensen hun tracks.
Omdat dit vooral voor andere mensen is bedoelt wil ik graag wat feedback van julie krijgen.
[Link naar de video]
Dingen die nog aangepast gaan worden (maar nog wel wat suggesties op mogen komen).
#01: De letters gaan nog wat aangepast worden qua brightness en contrast.
#02: Het rechter logo van de artiest/ep/album wil ik nog de hoekjes afronden en uitfeatheren (Hier zit ik helaas met een probleem dat er dan een groot geel vlak ontstaat maar dat moet ik ff oplossen).
#03: De Focus op de 3d achtergrond ga ik hier en daar wat aanpassen zodat de RSR letters niet helemaal vaag worden zoals ze nu zijn.
ik zou graag feedback willen op de kleine details.
Groetjes, Daan
Comment