Ik wil later of een bedrijf als bax-shop gaan opzetten of een bedrijf dat licht en geluid podias verzoorgt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat wil jij later worden?
Collapse
X
-
Originally posted by Paradise View PostIedereen kan beginnen, onderscheid jezelf van de rest. Grijp je kansen en je zult zien dat het best mogelijk is om je te handhaven. Zelfs op het allerhoogste niveau (Rentall, Flashlight, EML).
Denk alleen niet dat je er binnen 1 jaar bent...
Verder ben ik het hier helemaal mee eens:)
Comment
-
Ik denk dat mijn "later" wel is aangebroken en ben zeer tevreden met het resultaat. Ik ben eigenaar van een verhuurbedrijf in licht, geluid en podia. Ik kan er prima van leven en het bedrijf groeit nog steeds.
Toch is er voor mij ook een later, mijn doel is om ooit een poppodia te beginnen, hoeft totaal niet winstgevend te zijn, dus waarschijnlijk subsidie gebaseerd. Op dit moment heb ik het nog veel te druk, maar wie weet..
Comment
-
Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding: Facilitair Leidinggevende. Wat ik later wil worden is denk ik dus wel duidelijk ;) Wat mij het leukste lijkt is dat ik op een gegeven moment leiding mag/kan gaan geven aan een leuke veelzijdige groep medewerkers. Waarbij mijn doel is om niet enkel veel tijd op kantoor door te brengen, maar ook het persoonlijke contact met de medewerkers behouden door middel van meewerken als dit mogelijk is.
Daarnaast hoop ik mijn Drive-in-Show uit te breiden en steeds professioneler te worden. Dit zal echter altijd er bij blijven, en niet voor mijn hoofdinkomen zorgen. Simpelweg omdat ik wil dat het een hobby blijft ;).
Comment
-
Originally posted by marc View Postik wil oud worden later.....
Als beroep zit ik al 8 jaar in de beveiliging met hond, naast muziek zijn honden en hondensport één van mijn andere hobby's dus mijn beroep is een beetje mijn hobby geworden, vroeger was ik heftruckbestuurder en dat heb ik ook heel graag gedaan.
Comment
-
Mensen hebben altijd 2 wensen.
Oud worden
Jong blijven.
Wat ik wil worden? Krokodillen temmer. Lijkt me fantastisch ;).
Ik maak me meestal niet zo druk over wat ik wil worden. Ik heb nu een baan waar ik het erg naar me zin heb en ook de manier van werken binnen het bedrijf vind ik top. Daarnaast kan ik alles mooi combineren met me hobby de Ron & Nie Show.
Zolang ik elke dag met plezier naar me werk ga maak ik me er niet druk om als ik elke dag met een flink humeur moet gaan werken dan zal ik eens gaan kijken van uhmm mis is dat iets wat me leuk lijkt. Tegen die tijd laat ik wel weer weten wat ik dan wil gaan worden.
Ow ja er is toch wel iets wat ik zou willen worden. Miljoenair. Hahahahaaha
Comment
Comment