Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat wil jij later worden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Arts? Astronoom? Professor Oudgrieks?
    Geen idee!

Comment

Jah, de normale dingen naturlijk: kinderen en oud worden
      Qua beroep wil ik eigenaar worden van een succesvol Licht & Geluidsbedrijf...

Comment

Wat ik later wil worden. Ik wil in iedergeval zeker verder in de licht en geluid sector. Wat precies moet ik nog over nadenken, maar ik ben dan ook pas 15.

Comment

Ben nu 15 jaar en zit in het 4e jaar van de Multi media theater vormgeving opleiding. Daarna ga ik naar het Zoomvliet College in Bergen op Zoom en daar wil ik de opleiding Podium en evenementen techniek gaan doen (licht en geluid).

Mijn droom baan is geluidstechnicus.

Comment

Licht en geluid techniek/verhuur is natuurlijk leuk, maar of je er echt iets mee gaat bereiken is altijd maar een gokje.. Ik heb lang zitten kijken naar opleidingen in die sector, maar eigenlijk zat er niks tussen. Daarbij is het meeste mbo en dat is dan ook wel erg zonde van m'n vwo ;)

Na een jaartje werktuigbouwkunde (maar tu is niks) ben ik uiteindelijk luchtvaarttechnologie gaan studeren. Want eigenlijk zijn vliegtuigen gewoon het mooiste wat er is!!

Comment

DJ of iets in die richting worden lukt toch niet, en wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Iets in de richting van management/economie zou leuk zijn. Wel wil ik later een aparte kamer met de dikste gear en luidsprekers er in =)

Comment

Originally posted by dlo View Post
                DJ of iets in die richting worden lukt toch niet, en wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Iets in de richting van management/economie zou leuk zijn. Wel wil ik later een aparte kamer met de dikste gear en luidsprekers er in =)
                dan zou ik eerst maar eens beginnen met het sparen voor een mooie aanbetaling, want een vrijstaand huis met voldoende kamers is niet echt EL CHEAPO

Comment

Ik woon nu 2 onder 1 kap, met hele chille buren die nog nooit hebben geklaagd. Ik heb dan ook wel netjes aangegeven dat ze het maar moeten aangeven, dat ik de muziek dan gelijk zachter zet. Ze horen het wel flink, maar hebben er gelukkig geen last van. Maar het klopt inderdaad wel, daarom doe ik maar goed mn best op school!

Comment

verhuur van licht en geluid vooral verhuur van discobars eventueel nog optie specials effects

Comment

luchtverkeersleider, en als hobby dj. Als ut dan goed gaat wordt ik natuurlijk dj, maar dat is een droom

Comment

sportleraar of iets in die richting en als hobby dj

Comment

Wat ik wil worden..
                          Ik wil gewoon blijven wie ik ben en hoe ik ben; gelukkig.

Klinkt misschien heel idealistisch maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet.
                          Als ik uitgekeken ben op m'n hobby in de licht en geluidstechniek dan ga ik wel weer wat anders doen, daar heb je een opleiding voor..

Ben nu rigger/geluidsman en doe af en toe nog wat licht erbij en dat vind ik heerlijk!

Comment

hoever mag je overdrijven
                            ben nu bezig met verhuur van licht en geluid en als ik mag dromen
                            internationaal verhuur van licht geluid specialeffects en zo
                            en eventueel hier nog enkele firmas overnemen

Comment

Al te oud om deze nog in te vullen vrees ik al zit ik niet veraf van de jeugdromen die ik ooit had (IT electronica zijde *dus de hardware* )

Vantegenwoordig zijn de dromen toch wel al veel realistischer moet ik zeggen. Zoals daar zijn : Het goed hebben, het goed hebben en oja het goed hebben en gezond zijn.

Comment

Working...
                              X