Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat wil jij later worden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, dat zei ik ;)

Je hebt op de SAE 2 richtingen qua audio, namelijk electronic music producer en audio engineering. Audio engineering gaat diep in op het afmixen, masteren en studio werk en electronic music production is meer bedoeld voor de home producer.

Comment

ik wil oud worden later.....

Comment

Ja, maar in de muziekwereld heb JIJ (bijna) alles al gezien en meegemaakt ;)

Comment

Van draaien me beroep maken:D

Comment

*KICK*

Ik denk dat ik zelf later de wereld van de video editing in wil, en het draaien gewoon puur als hobby ga houden.

Comment

Originally posted by Appelschil View Post
              Ik denk dat ik zelf later de wereld van de video editing in wil, en het draaien gewoon puur als hobby ga houden.
              Precies het zelfde als ik eigenlijk.
              Ik ga volgend jaar Beeld & Media doen.

Ik wil voor altijd nog mooi mijn drive-in als hobby houden, en eventueel later ook een verhuurbedrijfje beginnen, of in die richting.

Comment

Nou wat ik wil worden is monteur.
                Het is heel wat anders dan licht en geluid. Hoe ik hier bij kom weet ik niet, wat ik nu heb wil ik wel doorzetten. Als ik een opleiding volg zie ik wel hoe het dan gaat.

Monteur is breed, automonteur etc.
                Ik wil niet monteur worden van auto's het lijkt me niks aan. Ik zoek het liever wat groter op. Ik wil monteur worden van Grond- Weg- en Waterbouw(GWW). Beetje liggen sleutelen aan graafmachines, tilplaten etc. Voor vieze handjes ben ik ook niet bang.

Ik weet het heeft niks met licht en geluid te maken zoals ik al aangaf.

Comment

Ik wil iets met computers doen later denk ik... en als hobby als het kan licht en geluid af en toe.. maar dan niet hele grote dingen denk ik.
                  En nu heeft mijn ''soort van'' bedrijfje ook geen boekingen o.i.d... ( wellicht omdat we nog geen reclame o.i.d hebben verspreid haha..) ( Maar mag gelukkig nog mee met een ander (veel groter) bedrijf :D)

En later wil ik ook nog 1 of 2 misschien 3 ( of alles onder 1 merknaam) bedrijven hebben...
                  Ben nu al bezig met wat ontwerpen, helaas nemen bepaalde mensen kinderen niet echt serieus meer.. maar ach, eerst maar school doen,
                  Last edited by PowerSource-sound&light; Sunday-09-05-2010, 00:26.

Comment

Heb al mijn richting maar twijfel nog over mijn MBO opleiding, doe nu VMBO TL. Wil eigenlijk hierna Sound & Vision gaan doen. Of eventueel de opleiding acteur, of de rockacdemie hier in tilburg. Maar dan niet als DJ, maar gewoon voor de muziek. Maar daar kom je amper binnen, en daar moet ik zoals Robbert al zei eerst nog Havo voor gaan doen. Ik denk gewoon Sound en Vision. En dan later licht en geluidstechniek in theaters gaan doen :) .

Comment

Mijn droom is:
                      zelf groot bedrijf starten in de verkoop en verhuur van licht,geluid dj gear ect, later eventueel uitbreiden naar artiestenbureau dat alles te leveren valt :)

Laten we maar beginnen met de 1e :P

Comment

Succes, concurrentie is moordend; verkoop is er voldoende; verhuur is regio gebonden; artiestenbureau's zijn er zat.

Moeilijk om te gaan scoren hoor, of je moet je wel zo goed kunnen onderscheiden..

Comment

Dus als je nu begint heb je geen kans van slagen?

Jij bent toch ook ooit begonnen, hoe onderscheid jij je dan van de rest? (en waarom zou een ander dat niet kunnen?)

Comment

Ik ga volgend jaar de koksopleiding beginnen aan het cingelcollege te breda.
                            Ik weet niet hoe ik het moet gaan doen, maar wil wel door blijven gaan met licht/geluid en drive-in shows.

Comment

Uiteindelijk begin ik volgend jaar aan een fulltime studie BI aan de HZ, en dat combineren met werken.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                                Dus als je nu begint heb je geen kans van slagen?

Jij bent toch ook ooit begonnen, hoe onderscheid jij je dan van de rest? (en waarom zou een ander dat niet kunnen?)
                                Iedereen kan beginnen, onderscheid jezelf van de rest. Grijp je kansen en je zult zien dat het best mogelijk is om je te handhaven. Zelfs op het allerhoogste niveau (Rentall, Flashlight, EML).

Denk alleen niet dat je er binnen 1 jaar bent...

Comment

Working...
                                X