Announcement

Collapse
No announcement yet.

School

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• School

Ik vroeg me af!

Ik moet voor school in maart een stage lopen en nou vroeg ik me af of dat kon bij een producer of dj?

Tralalala

Ja dat zou best kunnen denk ik. Hoelang moet je stage lopen? dag? maand? week? jaar?

Comment

In het vakgebied licht & geluid zijn een aantal stages te vinden. Ben zelf begonnen bij Bax-shop als stagiair, zit nu vast in de radiotechniek :)

Let wel, werkgevers zullen je niet zien als een extra gratis arbeidskracht. Je bent eerder een leerling waar ze tijd en moeite in zullen moeten investeren. Probeer dus altijd jezelf zo goed mogelijk te plaatsen en je eventuele stagebegeleider over te halen om juist jóu aan te nemen.

Comment

ik moet 2 dagen met iemand of een bedrijf meelopen

Comment

Navragen op school is de beste oplossing.

Comment

Lijkt me gewoon een kwestie van een bedrijf uitzoeken en brutaal naar binnen lopen en vragen of ze je twee dagen bezig kunnen houden! Als je het goed weet te brengen kun je er misschien zelfs nog wat aan verdienen, al zullen dat maar weinig bedrijven doen voor twee dagen. Maar feit blijft: de brutalen hebben de halve wereld!

Comment

zoals welk bedrijf? als ik vragen mag, want woon zelf 's-Hertogenbosch en daar ken ik niet echt goede muziek winkels... daarom ga ik altijs naar bax;)

Comment

Gouden gids al eens gecheckt? Kan niet anders dan dat er wel wat bedrijven in je regio zijn die wat aan licht en geluid doen.

Comment

Working...
                X