Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe zie jij eruit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier alvast een fotootje.
    Zal nog wel ff zoeken naar iets beters, d'r is laatst in utrecht een fotoshoot gemaakt toen ik met een vriend stond te draaien.
    Nog even de foto's afwachtten.

Comment

Foto van mijzelf:

Comment

offtopic: Dat busje is zeker een Chevrolet Van? :D Zo eentje wil ik ook nog hebben :P

Comment

Originally posted by Rick
          offtopic: Dat busje is zeker een Chevrolet Van? :D Zo eentje wil ik ook nog hebben :P
          Jazeker. Dat's de chevy van mijn baas.. ;) Staat al een tijdje in de loods.

Comment

Op m'n Hyves staan genoeg foto's als iemand wilt zien hoe ik er uit zie.

Comment

Dat Hyves is idd best makkelijk
              Dus natuurlijk heb ik daar zat foto's

Comment

Om maar even het niveau van mij en mijn vrienden aan te geven en dit topic wat leven in te blazen, een fotootje van het Kerstival op onze school.
                klik:mrgreen:
                Ohja, ik sta helemaal links.

Comment

Lachen foto, dat biertje had hij zeker stiekem op de foto :P

Comment

Nope, op onze school mogen vanaf de 3e klas en 16 jaar 2 alcoholconsumpties genuttigd worden. Hoe het precies geregeld is weet ik niet, maar in ieder geval wel dat het lastig is. Men loopt dan ook met blaasapparaten rond om elk verdacht persoon die vooraf heeft gedronken te laten blazen. Verder kunnen personen buiten de school niet binnen, omdat de TLC(, de schoolorganisatie die binnenschools activiteiten organiseert,) je pasje voor binnenkomst 3x laat controleren. 2x of je pasje in orde is (d.w.z. met TLC-sticker, is men zeer streng op) en eenmaal of je niet eerder bent weggestuurd. Wegsturen houdt in dat je je TLC-sticker in ieder geval kwijtraakt en dat je het eerstvolgende jaar niet meer binnen hoeft proberen te komen. Verder is er constante surveillance door TLC-leden (zowel ouders als leraren, maar ook leerlingen die zich kunnen aanmelden bij TLC) zodat leerlingen niet zomaar elders in het gebouw kunnen. Ook houden ze constant op de dansvloer een oogje in het zeil en zorgen tevens voor hapjes en drinken.

Dan nog over de alcohol.
                    Om een biertje te kunnen bemachtigen heb je twee dingen nodig;
                    - bierbon
                    - muntje
                    Iedere fuif heeft een ander muntje, de TLC bespreekt de avond van de fuif welke muntjes worden gebruikt, dus met een bepaalde kleur. Zo kun je nooit je munten opsparen om eens een avond flink tekeer te gaan.
                    Je hebt dus ook een bierbon nodig, die je bij je muntje krijgt. Geen bierbon en/of muntje? Geen bier. Kwijtgeraakt? Jammer dan.
                    Tevens is er voor het vrouwvolk (en anderen die geen bier willen ;)) meestal ook wijn.

Door deze maatregelen kunnen er toch fuiven gegeven worden op school en kan er ook alcohol geschonken worden, in beperkte mate.
                    Compleet verbieden zal toch resulteren in voordrinken, daarom heeft de school waarschijnlijk liever dat men tijdens de fuif iets drinkt, waar men controle over heeft, dan dat men thuis een fles drank leegzuipt voor men gaat feesten.

Comment

Allemachtig wat een eisen zeg, wat een gedoe om een biertje te regelen. Wel een kicke foto trouwens, strak in pak.

Comment

Inderdaad veel gedoe om een biertje te regelen, maar voordeel is wel dat het dan ook gezellig kan blijven, zonder ellende. (Vechtpartijen etc.)
                        Heb nog nooit meegemaakt dat er tijdens de fuif een flinke vechtpartij ontstond.

Comment

Het is goed dat de schooljeugd enigzins beschermd worden. Je moet niet vergeten dat de scholen er vaak op aangekeken worden door buitenstaanders, maar ook door de ouders zelf. Maar toch ben ik blij dat je in een gemiddelde kroeg enkel wat euro`s hoeft neer te leggen.

En nu weer back on topic, wie durft zijn/haar foto te tonen?

Comment

Vooruit dan maar, Gala van afgelopen jaar..Links!
                            Bij ons op school is het feest alleen voor leerlingen van de school zelf, echter kom je wel heel makkelijk aan een 16+ (alcohol) bandje dus deze had ik natuurlijk ook die avond haha :P

Comment

Nog iemand met leuke vakantiepicca's?

Comment

Nah, niet echt vakantie, maar omdat je 't zo lief vraagt: @ de 2 Heeren, Terneuzen.

Comment

Working...
                                X