Announcement

Collapse
No announcement yet.

Set van Laidback Luke met CDJ2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Set van Laidback Luke met CDJ2000

Op de presentatie van de CDJ2000 in the Sand in Amsterdam heeft Laidback Luke ter introductie een setje gedraaid. Van deze set heb ik video opname gemaakt en deze staat nu op youtube. Enjoy!

Track ID's zijn trouwens welkom, vooral van de eerste en laatste track!
    Last edited by marc; Wednesday-14-10-2009, 15:44.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Dat is de laatste ;)

Comment

Als het goed is zijn dit ze:

1. Steve Angello, Axwell, Sebastian Ingrosso, Laidback Luke – Leave The World Behind feat. Deborah Cox
      2. Laidback Luke - Be
      3. TV Rock vs. Rudy - It's been a long time
      4. Laidback Luke & A-Trak - Shake It Down
      5. Laidback Luke - Break the house down
      6. Faithless - Insomnia Vocal over iets heen
      7. Laidback Luke & Gregor Salto - Step By Step

Comment

Zijn ze inderdaad!
        Ik vraag me alleen af waarom ik nooit 2 van die dames naast mijn booth heb staan..

Comment

ALs ik zo die feestfoto's van jou altijd zie op MSN moet het toch niet onmogelijk zijn om er daar twee van te charteren? :D

Zonder dollen, ik had de filmpjes al eerder gezien. Ben toch benieuwd en als ze in de showroom staan zal ik er wellicht toch eens mee gaan spelen.. ;)

Comment

Ik heb er al mee gespeeld..

NA-NA :D

Comment

Vertel dan op z'n minst hoe hij bevalt. ;)

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                Zijn ze inderdaad!
                Ik vraag me alleen af waarom ik nooit 2 van die dames naast mijn booth heb staan..
                Alles is te huren ;)

Comment

alleen dansen kunnnen ze niet:lol:

Comment

Die mix bij 2.20 valt toch wel mee?

Comment

Dus jij kijkt naar het dansen? *controleren of Rafje mannelijk is doet*

Comment

Haha uhm ja? is dat zo gek dan aha dansen zegt wat over een vrouw :D

Comment

Originally posted by Rick View Post
                          Vertel dan op z'n minst hoe hij bevalt. ;)
                          Ja, wat moet ik erover zeggen. Ik ben gewoon Pioneer fan (of ik ben alleen Pioneer gewend, dat zou ook nog kunnen :P)...ik moet er in ieder geval niet aan denken om een CD-speler tegen te komen van een ander merk op een boeking.

De CDJ-2000 is gewoon een CDJ-1000 met een ingebouwde MEP-7000. Hij voelt exact hetzelfde aan als een CDJ-1000, werkt precies hetzelfde en heeft gelukkig nog precies dezelfde werkwijze (anders zou een DJ steeds moeten omschakelen). Hij reageert erg snel en het display is ontzettend handig.

Ik begreep wel dat de spelers waar ik mee gedraaid heb nog niet de definitieve waren. Er zouden nog wat gruwelijke fouten in zitten die er nog uitgehaald moeten worden, wat die fouten precies waren? Geen flauw idee, daarvoor heb ik er te kort mee gespeeld.

Comment

Heb je ook de nieuwe functies uitgeprobeerd? Zoals bijvoorbeeld die search strip waarbij je snel cue-punten kunt zetten? En de link-functie, waarbij je tot 4 spelers aan elkaar kunt linken en van 1 USB-stick kunt draaien?

Comment

Jep! Zijn leuke functies, link-functie is verder niet echt bijzonder.

Needle-search is ook handig, maar die kende ik natuurlijk al van de Numark NS7 ;)

Comment

Working...
                              X