Announcement

Collapse
No announcement yet.

Betaling gedaan maar een foutmelding gekregen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betaling gedaan maar een foutmelding gekregen.

Beste leden,

Ik weet niet of ik hier moet zijn met het probleem.
    Ik heb net een aankoop gedaan namelijk de samson C01U pro, de eerste pogingen van de betaling ging al fout hierna kreeg ik ook mailtjes dat er iets fout was gegaan. Vervolgens probeerde ik het later nog een keer geprobeerd, toen is de 99 euro daadwerkelijk afgeschreven en de bevestigings mail zei dat alles goed was en dat het morgen word bezorgd. Overigens nadat ik uit de douche stapte en mijn mail checkte kreeg ik ineens weer zo'n mail dat het fout is gegaan. Dit vind ik raar want de 99 euro is bij mij afgeschreven, maar zou dit nog gaan over een van de eerdere pogingen en zal het product morgen worden bezorgd of ben ik zojuist 99 kwijt aan niets?

Ik heb inmiddels gemailt naar de klantenservice maar besloot hier ook te posten aangezien fora vaak sneller is.

Mvg,
    K. Beijen

p.s ik kan overigens bewijzen dat ik de 99 euro heb betaald.
    Last edited by Kbeijen; Monday-23-03-2015, 22:36.

Originally posted by Kbeijen View Post
    ....zal het product morgen worden bezorgd of ben ik zojuist 99 kwijt aan niets?

p.s ik kan overigens bewijzen dat ik de 99 euro heb betaald.
    bax is een betrouwbare shop, dus als jij een betalingsbewijs hebt is er zeker niets aan de hand. Gewoon morgen reactie op de mail afwachten, of als je dat te lang vindt duren even bellen.

Comment

Ik zit nu thuis en heb geen directe toegang om dit even voor je te controleren, maar je mag ervan uitgaan dat wanneer je een bevestiging van de betaling ontvangen hebt, dat je bestelling verwerkt is.

In jouw geval is denk ik het volgende gebeurd:

De betaling van je eerste bestelling is niet gelukt waarna je een mail krijgt met daarin een link om het nogmaals te proberen. Deze link is gekoppeld aan je eerste ordernummer. Wanneer je niet via de link in de mail je bestelling afrond, maar een nieuwe bestelling maakt, blijft je oorspronkelijke bestelling in het systeem staan met de status 'wachten op betaling'. Als je de mails bekijkt zie je ook altijd het ordernummer in de referentie staan. Als het goed ik heb je dus mails gehad met verschillende referenties en deze mails slaan dus op verschillende ordernummers.

Ik neem aan dat de helpdesk dit inmiddels voor je heeft opgelost en de mislukte bestelling heeft geannuleerd.

Comment

Working...
      X