Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe ontdek je jou muziek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe ontdek je jou muziek?

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om achter de nieuwste liedjes te komen,
    Zo kun je er natuurlijk achterkomen via: het internet, radio, de TV, via andere mensen (gesprekken), tijdschriften etc etc.

Hoe kom jij achter de nieuwste songs? :)

Mede dj's (hey Patrick, luister deze plaat), nieuwe tracks in Dancetunes en natuurlijk Trance.nu. De laatste is mijn beste bron to be honest, zeker vanwege het Hot or Not forum, om een goede indicatie te krijgen van wat er goed ligt.

Comment

Regelmatig komt er op TV wel een reclame bij met een recent nummer, verder wringt TMF de 'allernieuwste hits' uit door ze minstens 200x per dag te laten passeren (dus je kunt altijd bijblijven) en ook hou ik de top 40 in de gaten om te zien wat er nieuw is. Maargoed, dit is dan wel het allround segment.

Comment

Ik kijk regelmatig bij de 538 top 40 en houd zo mijn top 40 collectie compleet.

Verder msn ik veel met DJ's en krijg daarvan vaak muziek.

Comment

Ik krijg maandelijks een DVDtje van mijn baas met zijn nieuwe hits.
          Veel top 40, maar ook limburgs en nederlandstalig. Ideaal voor mensen die komen vragen voor "die nieuwe plaat van..".
          Tuurlijk zelf ook in de gaten houden dmv TMF, top 40, hitzones en op stap vragen aan de DJ, hoe heet die vorige plaat.

Comment

Recess is nog altijd wel een goede site om sowieso op de hoogte te blijven van de nieuwe releases.

Comment

De tipparade in de gaten houden helpt ook erg goed.

Comment

Er zijn zoveel sites die top40's, top50's, top100's, top 2000's en noem het maar op hebben, dat je als allrounder direct een paar avonden nieuwe muziek hebt. De laatste house etc. krijg ik meestal via andere DJ's of nieuwe releases vanaf CD. Moet ik wel zeggen dat ik niet echt goed op de hoogte ben van de nieuwste muziek, maar als ik iest nieuws heb komt het daarvandaan!

Comment

TMF zou ik zelf niet zozeer in de gaten houden, meestal de tracks die ik download (urban) komen pas 2maanden later op TMF. Dus zo handig is dat ook weer niet om "up to date" te blijven

Comment

Ik hou forums in de gaten, Beatport, Traxsource, Dance-Tunes en hyves is ook een hele goede! Verder krijg ik ook veel toegestuurd :)

Voor urban heb ik een paar mensen die me up-to-date houden en de nieuwe trends doorgeven. Rafya; watch your back ;)

Comment

Working...
                    X