Dan doe je het op een openbak wagen? of op een aanhanger achter je vaders auto?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
origineel vervoer naar gala
Collapse
X
-
Originally posted by Partysounddriveinn View PostDan doe je het op een openbak wagen? of op een aanhanger achter je vaders auto?
Dan moet ik denken aan het maximaal gewicht en hoe kom ik aan stroom?
Originally posted by free energy View Postik zou gewoon met een limo komen:P
ik ben afgelope zaterdag 21 geworden en met 8 vrienden met een limo naar een club gegaan in belgie naja iedereen vond het geweldig dus ik zou zegge gewoon niet moeilijk doen:P pak de limo taxi
vraag anders maar aan patrick van citybeatz hoe hij het vond :P
Comment
-
Originally posted by --Djdave-- View PostZoiets wil ik nu ja, gewoon een aanhanger achter een auto met 2 subs en 2 topjes, alleen hoe doe ik dit?
Dan moet ik denken aan het maximaal gewicht en hoe kom ik aan stroom?
Comment
-
En wat voor aggregaat had je precies in gedachten? Zal een redelijke zijn als er een top/sub setje op moet komen, waardoor hij dus ook flink wat zal wegen en dat kan voor problemen zorgen met je gewichtsverdeling.
Misschien moet je er nog eens goed over nadenken, want ik voorzie diverse problemen.
Comment
-
-
Is het misschien een mogelijkheid als je een shovel(laadshop, wiellade etc.) bij plaatselijk loonbedrijf, grondverzet bedrijf huurt?
Als je in de bak gaat staan zet je boxen in en wat apparatuur, misschien heeft het bedrijf waar je hem huurt een oude bak staan waar je palen aan kan lassen en daar truss op zet met licht?
Als je niks met grondverzet, machines hebt zal het niet zo veel zijn.
Comment
-
de giek kunnen ze afstellen via stickstof ballen, dat kunnen ze aan en uit zetten. als ze dat aan zetten "veert" de giek mee.
En ik zei ook van, als je niks met grondverzet hebt is het niks ;)
edit;
Als je met de auto met tandem asser gaat dat veert ook niks. dus ik zie het probleem daar niet in.Last edited by dj nick; Saturday-27-03-2010, 17:22.
Comment
Comment